بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مذاکره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن برای تمدید قرارداد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 | 13:37

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز، نشست مثبتی را با حضور میلاد سرلک و مدیر برنامه‌های مهدی ترابی برگزار کرد.

در جریان این نشست، طرفین پیشنهادات و صحبت‌های لازم در خصوص تمدید قرارداد دو بازیکن ارزنده پرسپولیس را مطرح و مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد طی روزهای آتی توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام شود.

گفتنی است؛ این چندمین مذاکره درویش با سرلک و مدیر برنامه‌های ترابی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *