بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مک‌منمن: رئال مادرید بهترین مهاجم نوک دنیا را دارد؛ فکر می کنم منچسترسیتی صعود کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 | 0:38

تا پایان نیمه اول دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی ۲-۱ در خانه از رئال مادرید پیش افتاده است. دو گل زودهنگام میزبان با تک گل کریم بنزما پاسخ داده شد تا شاگردان آنچلوتی از شوک ابتدایی خارج شوند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، استیو مک منمن، بازیکن سابق تیم های رئال مادرید و لیورپول به عنوان کارشناس بازی، گفت:

منچسترسیتی مدعی است، آنها تیم بهتری هستند. من فکر می کردم چلسی رئال مادرید را حذف خواهد کرد، اشتباه می کردم. سال گذشته هم فکر می کردم لیورپول بتواند رئال مادرید را حذف کند، باز هم اشتباه می کردم و هنوز هم امشب فکر می کنم سیتی می تواند آنها را حذف کند. رئال مادرید فارغ از هر اتفاقی که در این مرحله رخ دهد، فصل فوق العاده ای داشته است.

به نظرم منچسترسیتی کمی سرعت بیشتری دارد و برای تمام کردن کار انرژی آنها کمی بیشتر است. هنوز هم می گویم که مودریچ مهم ترین بازیکن رئال مادرید است. همه توپ ها از او گذر می کند. وقتی بازی ۲-۰ بود تصور می کردیم که ادامه خواهد داشت اما آنها چند موقعیت خوب را هدر دادند. رئال مادرید کم کم در جریان بازی قرار گرفت و روی یک موقعیت ناچیز به گل رسید. وقتی توپ به داخل محوطه جریمه فرستاده می شود، فکر می کنید مشکلی نیست، اما رئال مادرید بهترین مهاجم نوک دنیا را دارد.

رئال مادرید باید خیلی خوب دفاع کند و در عقب زمین فرصتی به حریف ندهد. باید سازمان یافته باشید، تصمیمات درست بگیرید و در چالش ها عجله نکنید. آنها باید وقتی به سانتیاگو برنابئو برمی گردند، نتیجه متعادلی کسب کرده باشند. اینکه چگونه سیتی را متوقف خواهند کرد، جای سوال دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *