بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل‌محمدی: شرایط کسب امتیازی‌مان بد نبوده/ در جام حذفی نمی‌توان اشتباهات را جبران کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 16:49

خبرورزشی – یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی اول با پیکان داریم که باید قدرتمندانه بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم. ما فصل گذشته هم از جام حذفی کنار رفتیم. مقابل آلومینیوم در نیمه اول هجومی بازی کردیم و یکی از نیمه‌های خوب فصل بود. در نیمه اول گل خوردیم اما حریف فقط در سه صحنه به دروازه ما نزدیک شد و با اشتباه خودمان این اتفاقات رخ داد. جام حذفی تک بازی است و نمی‌توان اشتباه‌ها را جبران کرد. بعد از بازی خیلی ناراحت و اذیت شدیم زیرا انتظار نداشتیم مقابل هواداران‌مان اینگونه شود.

وی ادامه داد: بازیکنان و کادر خیلی ناراحت بودند و هواداران هم خیلی اذیت شدند. شرایط کسب امتیازی ما نسبتا بد نبود و مثل فصل گذشته بوده عمل کردیم. استقلال ۶ امتیاز بیشتر از ما دارد اما خیلی امید داریم. به بازیکنان هر روز این موضوع را گوشزد می‌کنم کارمان تازه شروع شده و ۶ بازی سرنوشت ساز را پیش رو داریم و باید با همدلی و تمرینات بیشتر و یکدل برای گرفتن تمامی امتیازات مسابقات برویم. 

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *