بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چشم به از دست دادن امتیاز استقلال داریم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 | 16:46

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: خودم کاملاً به این تیم امیدوار هستم. از هواداران می‌خواهم باز هم حمایت کنند. قهرمانی‌هایی هم که به دست آمده بدون شک و تردید با لطف آنها بوده و ما وسیله هستیم. امیدوار هستیم بازی‌های باقیمانده را با حمایت بیشتر و با خوشی به پایان برسانیم. باید چشم به بازی‌های استقلال هم داشته باشیم تا آنها هم امتیاز از دست بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *