بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازدید وزیر ورزش از استادیوم رها شده نفت و گاز اروندان

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 | 13:11


وزیر ورزش از استادیوم رها شده نفت و گاز اروندان بازدید کرد.

 سید حمید سجادی که به استان خوزستان سفر کرده است، امروز ۳۱ فروردین ماه به همراه مسئولان استانی و شهری از استادیوم ۱۵ هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر که در سال ۹۴ افتتاح و پذیرای ۳ دوره رقابت های فینال جام حذفی بود، دیدن کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *