بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مذاکره دو تیم لیگ برتری فوتسال با اصغری مقدم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 | 13:29

جواد اصغری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت سرمربیگری اش در فصل آینده لیگ برتر فوتسال گفت: در حال حاضر با دو تیم صحبت‌هایی داشته‌ام و باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: هنوز به صورت قطعی مشخص نیست. شرایطم را به این تیم‌ها گفته‌ام و منتظر هستم.

اصغری مقدم فصل گذشته در تیم کراپ الوند حضور داشت اما در نیم فصل از این تیم جدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *