بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنخل دی ماریا: پاس گل از گل مهم تر است؛ سزاوار محرومیت برابر میلان هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳

یوونتوس با هت تریک پاس گل آنخل دی ماریا مکابی حیفا را شکست داد.

طرفداری/ در چارچوب هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در خانه، مکابی حیفا را با نتیجه ۱-۳ شکست داد و نخستین پیروزی خود در فصل جدید این تورنمنت را کسب کرد. ستاره این دیدار، آنخل دی ماریا بود که موفق شد ۳ پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کند. این بازیکن پس از مسابقه در گفتگو با اسکای گفت:

این یک مسابقه عالی بود و من به تیم کمک کردم تا پیروز شود. این دومین پیروزی ما با سه گل زده به حریف است، چیزی که تا کنون تجربه نکرده بودیم. برنده شدن مهمترین چیز است، ما سخت جنگیدیم تا نتیجه را تغییر دهیم. من سعی می کنم وظیفه ام را به خوبی انجام دهم، دادن پاس گل چیزی است که من را خوشحال می کند. پاس گل ها مهم تر از گل هستند. می‌خواستم اینطور بازی کنم و خوشحالم. ما باید در این مسیر کار کنیم و تلاش کنیم تا گل های بیشتری به ثمر برسانیم. ما امروز کار بزرگی انجام دادیم، مکابی مقابل بنفیکا و پاری سن ژرمن خوب عمل کرد، آنها بازیکنان مهمی دارند و بازی خوبی ارائه کردند، ما در بازی برگشت به تمرکز نیاز داریم. 

 وینگر آرژانتینی بازی شنبه در سری آ مقابل میلان را از دست خواهد داد و به محرومیت دو جلسه ای خود پایان می دهد. او در نیمه اول بازی مقابل مونتزا قبل از تعطیلات بین‌المللی به دلیل خطایی که به قیمت دو جلسه محرومیت تمام شد، از بازی اخراج شد:

متاسفم که در این دیدار بازی نمی‌کنم، اما لیاقت آن را دارم. برای اتفاقی که افتاد متاسفم، این بی احترامی به باشگاه و خودم بود. سعی می کنم دیگر این کار را نکنم.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *