بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الگری: مقابل مکابی خوش‌شانس بودیم؛ باید تلاش کنیم چون در لیگ و اروپا عقب هستیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱:۲۳

مکس الگری از عملکرد یووه در پانزده دقیقه پایانی بازی مقابل مکابی حیفا رضایت ندارد. 

طرفداری | یوونتوس بالاخره در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب پیروزی شد و شاگردان ماسیمیلیانو الگری موفق شدند در خانه با نتیجه 3-1 مقابل مکابی حیفا به برتری برسند. به گزارش اسکای ایتالیا، الگری پس از برد تیمش گفت:

بازیکنانم باهوش هستند چون در رختکن عصبانی بودند. سکوت آن‌ها نشان می‌دهد فهمیده‌اند چه اتفاقی افتاده است. ما در 15 دقیقه پایانی، بازی را رها کردیم و این در حالی است که اصلا نباید چنین اتفاقی بیفتد. اگر از حریف جلو هستید، باید برای زدن گل‌های بعدی تلاش کنید. حقیقتا خوش‌شانس بودیم که توانستیم در این بازی پیروز شویم. گل دقایق پایانی رابیو خیلی به ما کمک کرد. من تا دقیقه 75 از بازی تیم راضی بودم اما از بازی دست کشیدیم و گل خوردیم. بریس رابیو و هت‌تریک دی ماریا در پاس گل: 

او خیلی رشد کرده است. رابیو در سن مناسبی از فوتبالش است؛ او از نظر ذهنی و بدنی به بلوغ رسیده اما هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. رابیو هنوز باید در موقعیت‌های تهاجمی و پیشروی به جلو بهتر شود. دی ماریا در تمام‌کنندگی و دادن پاس عالی است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و پس از مدتی طولانی همان بازیکن همیشگی شد. ولاهوویچ از نظر فنی امشب بهترین بازی‌اش را انجام داد و می‌توانست گل‌های بیش‌تری بزند. ولاهوویچ چهار موقعیت داشت و بازیکنی چون او نباید فقط یک گل بزند.  شانس صعود در لیگ قهرمانان اروپا:

هنوز باید پیشرفت کنیم و شرایط‌مان را بهتر سازیم. دو برد متوالی معنای خاصی ندارد. باید ساکت بمانیم و کار کنیم چون در سری آ و لیگ قهرمانان عقب هستیم. حالا باید تلاش کنیم در خانه مکابی پیروز شویم و سپس باید ببینیم در لیسبون چه می‌شود. بازی مقابل پی‌اس‌جی هم می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.  

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *