بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی بردیف به وعده‌اش عمل کرد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۷

سرمربی تراکتور بعد از ناکامی در 4 هفته اول، وعده داده بود تیمش از هفته پنجم لیگ برتر اوج می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور امسال پنجمین سال حضورش زیر نظر بخش خصوصی و محمدرضا زنوزی را تجربه می‌کند و در طول این سال‌ها مسیر پر پیچ و خمی را پشت سر گذاشته است. از خریدهای مطرح و اسم و رسم دار در ابتدای کار و قول قهرمانی ایران و آسیا تا تلاش برای بقا در لیگ برتر که دو فصل قبل درگیر آن بود و در مقطعی اوضاع به قدری وخیم شد که هواداران خواستار تغییر مالکیت باشگاه بودند و حتی زنوزی در مقطعی عنوان کرد قصد واگذاری باشگاه را دارد ولی شرایط تغییر کرد تا به لیگ بیست و دوم رسیدیم. فصلی که زنوزی قول بازگشت تراکتور به عرصه قدرت را داد و برای این کار یک سرمربی مطرح و کارنامه دار به نام قربان بردیف به خدمت گرفت و بازیکنان با کیفیتی جذب شدند تا اینطور به نظر برسد که امسال با یک تراکتور مدعی روبرو هستیم. اتفاق که هفته‌های اول رخ نداد ولی حالا چشمه‌هایی از آن در حال خودنمایی است.

 

بردیف و شروع نا امید کننده

فصل جدید شروع دوباره مربیان خارجی در لیگ ایران بود. برخلاف فصل قبل که فقط تراکتور از سرمربی خارجی استفاده می‌کرد و منفعتی هم از آن نبرد، امسال سپاهان و استقلال هم به استفاده از مربیان خارجی روی آورده و نبرد حساس و جذابی در فصل جدید با این اتفاقات شکل گرفت و البته انتظاراتی که از همان ابتدای فصل از این تیم ها بالا بود. با این حال شروع مقتدرانه سپاهان و عملکرد خوب استقلال تا حدودی انتظارات را برآورده کرد ولی تراکتور با بردیف نتایج خوبی نمی‌گرفت. چهار بازی دو تساوی و دو شکست و بدون حتی یک پیروزی اینطور نشان می‌داد که امسال هم با تراکتور مدعی روبرو نیستیم و نا امیدی به همراه موج انتقادات علیه سرمربی تراکتور و بازیکنان و عملکردشان روانه شد. اگرچه عملکرد فنی تراکتور در این بازی‌ها خوب بود و مورد تمجید سرمربیان تیم‌های حریف قرار می‌گرفت ولی وقتی نتیجه نباشد این موارد معمولا به چشم نمی آیند.

 

وعده بردیف: هفته پنجم به بعد

بازیکنان تراکتور صحبت از روند تاکتیکی خوب داشتند و آینده‌ای که قطعاً‌ برای این تیم روشن است و از هواداران درخواست صبوری داشتند. بردیف هم در مقابل هجمه‌ها فقط به گفتن یک جمله بسنده کرد و این بود که تیم من را از هفته پنجم به بعد ببینید. جمله‌ای که شاید در فوتبال ایران کلیشه‌ای باشد و بارها از سوی مربیان مختلف شنیده‌ایم ولی معمولاً اتفاق مشهودی از آن مقطع به بعد هم رخ نمی‌داد و همین موضوع باعث بی اعتمادی نسبت به صحبت های سرمربی تراکتور شده بود. ولی هفته پنجم و هفته‌های بعد از راه رسیدند و مشخص شد وعده بردیف پوچ و تو خالی نبود.

 

سرمربی تراکتور به قولش عمل کرد

بعد از چهار هفته ناکامی این روزها تراکتور را روی اوج می‌بینیم. برد دو گله مقابل صنعت نفت در هفته پنجم استارت این روند بود و برتری مقابل آلومینیوم در هفته ششم ادامه این مسیر بود و اوج کار تبریزی‌ها برتری مقابل پرسپولیس در هفته هفتم در ورزشگاه آزادی بود. حالا تراکتور به رتبه پنجم جدول رسیده است و سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. 9 امتیاز از 3 بازی، 4 گل زده و بدون گل خورده حاصل تلاش تیمی است که به نظر می‌رسد امسال باید آنها را جزو مدعیان جدی قهرمانی بدانیم. انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *