بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ کمک اول بنا به ادعای دبیر؛ جزینی: فرق میان عمل و حرف بسیار زیاد است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴

کمک مربی اول محمد بنا درباره دلایل ناکامی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جهانی و انتقادات مطرح شده صحبت کرد.

به گزارش طرفداری؛ رقابتهای کشتی قهرمانی جهان در صربستان با ناکامی غیرقابل پیش بینی کشتی فرنگی همراه بود. تیمی که با امیدهای فراوان به بلگراد رفت اما در یک ناکامی غیرمنتظره از رسیدن به مدال طلا بازماند.

پیامد این ناکامی استعفای محمد بنا سرمربی تیم ملی بود که از تیم ملی کناره گیری کرد. بعد از این اتفاقات تحلیل های متفاوتی درباره علل شکست تیم ملی کشتی فرنگی مطرح شد. از جمله علیرضا دبیر رئیس فدراسیون که در یک جمله گزنده یکی از دلایل ناکامی کشتی فرنگی را دستیاران محمد بنا دانست. دبیر مدعی شد که دستیاران و کمک های بنا با او همدل نبودند و همین سبب شد تا کستی فرنگی لطمه بخورد.

رسول جزینی یکی از دستیاران بنا و در حقیقت کمک اصلی درباره این ادعای دبیر صحبت کرده و به آن پاسخ داده است.

جزینی درباره ناکامی تیم ملی در بلگراد گفت:

به شانس و اقبال معتقد نیستم. باخت برای یک کشتی‌گیر در یک اتفاق صورت می‌گیرد.اگر کم کاری بوده از مجموعه است و بدشانسی را نمی‌پذیرم.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت کشتی آزاد با فرنگی بیان کرد:

نمی‌توان کشتی آزاد و فرنگی را با هم مقایسه کرد. بضاعت ما در کشتی فرنگی با دنیا قابل قیاس نیست و کیفیت و کمیت در آزاد و فرنگی را نباید مقایسه کرد. بضاعت ما در کشتی فرنگی همین است. قضاوت بیرون از گود به مراتب آسان است تا آنکه در وسط ماجرا باشی و متوجه خواهی شد که فرق میان عمل و حرف بسیار زیاد است.

بعد از پایان پیکارهای جهانی برخی کارشناسان، یکی از علل کسب نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی را ضعیف بودن کادر فنی و مربیان دانستند. وی در این خصوص گفت:

نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا بیرون می‌آید و برخی در درصدد هستند زحمات آنان را نادیده بگیرند. این مسائل بی‌تقوایی است. هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد یک مربی دنبال موفقیت نباشد؛ چه کشتی‌گیر و مربی از تمام توان خود استفاده می‌کنند تا بالاترین موفقیت را کسب کند.

جزینی که با ایرنا صحبت کرده، در خصوص خداحافظی محمد بنا از تیم ملی، گفت:

بنا تصمیم داشت که پس از المپیک توکیو در کادر فنی حضور نداشته باشد و با اصرار مسئولان فدراسیون کارش را ادامه داد و به تشخیص آنان نیز بهترین فرد است. حضور چند ساله «محمد بنا» در تیم ملی، شرایط خانواده و خستگی تصمیم داشت که دیگر در تیم ملی نباشند. با تصمیم فدراسیون او می‌تواند در هر موقعیتی، کمک حال کشتی باشد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *