بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلایل خط خوردن رستم و سهراب از تیم ملی وزنه برداری؛ رضازاده: مرادی و رستمی به حدنصاب رکورد نرسند، به جهانی هم نمی روند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری درباره خط خوردن سهراب مرادی و کیانوش رستمی از تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری؛ فدراسیون وزنه برداری در دور جدید فعالیت های خود، کمیته فنی را با حضور بزرگان و خاک خورده های نامدار این رشته تشکیل داده و قرار است زین پس تمامی تصمیمات در حوزه فنی در این کمیته اتخاذ شود. حضور بزرگانی چون حسین رضازاده، حسین توکلی، کوروش باقری، بهداد سلیمی و… سبب شده تا این کمیته از وزن و اعتبار دوچندانی برخوردار بوده و همانند دوره علی مرادی تنها شکل فرمالیته و دکوری نداشته باشد.

در نخستین گام کمیته فنی برای تعیین ترکیب تیم ملی اعزامی به رقبتهای قهرمانی آسیا در بحرین تشکیل جلسه داد و ترکیب تیم ملی را برای این رقابتها مشخص کرد. نکته مهم در ترکیب تیم اعزامی عدم حضور کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو وزنه بردار کهنه کار تیم ملی در ترکیب تیم اعزامی بود. دو وزنه برداری که با فدراسیون قبلی دچار مشکلات عدیده ای بوده و در ترکیب تیم ملی جای نداشتند اما با تغییر مدیریت در وزنه برداری، ار این دو برای حضور در تیم ملی بار دیگر دعوت شد.

با این وجود سهراب مرادی به دلیل آسیب دیدگی کهنه در اردو حضور نیافت و کیانوش رستمی نیز بعد از چند روز با علی هاشمی درگیر شد و اردو را ترک کرد. از همین رو بدیهی بود که این دو در ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا حضور نداشته باشند.

حسین رضازاده عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در خصوص خط خوردن مرادی و رستمی عنوان کرد:

سهراب مرادی به دلیل مصدومیت و جراحی که بر روی کتف خود انجام داده بود با هماهنگی هایی که با سرمربی تیم ملی داشت به اردوی تیم ملی در بابلسر اضافه نشد تا زیر نظر پزشک خود درمان شود. کیانوش رستمی هم در اردوی تیم ملی حضور داشت، اما با توجه به توضیحات سرمربی تیم ملی در جلسه کمیته فنی و به حدنصاب نرسیدن رکورد این وزنه برداران از رقابت های آسیایی خط خوردند.

رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری ادامه داد:

حتی سرمربی تیم ملی و کمیته فنی فدراسیون این تصمیم را گرفت تا این 2 وزنه بردار در لیست رقابت های جهانی حضور داشته باشند. سرمربی و فدراسیون این فرصت را برای این 2 ورزشکار ایجاد کردند تا در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند در ادامه اگر با تمرینات خود به رکورد مورد نظر برسند به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد اما اگر نتوانند به حدنصاب رکورد دست پیدا کنند باز هم از اعزام به رقابت های جهانی باز خواهند ماند. تیم ملی از مسابقات آسیایی که باز گردد از یکم آبان ماه وارد اردو خواهد شد تا برای رقابت های جهانی کلمبیا آماده شود. ما از امروز تنها 2 ماه تا رقابت های جهانی کلمبیا فرصت داریم و باید از فرصتی که است نهایت استفاده را ببریم.

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری که با فارس گفتگو کرده با اشاره به وضعیت فعلی وزنه برداری هم خاطر نشان کرد:

وزنه برداری یک ورزش رکوردی است و همیشه با توجه به کسب مدال در میادین بین المللی مانند رقابت های جهانی و المپیک انتظارات مردم از وزنه برداری کسب مدال های خوش رنگ است اما چیزی که مهم است و باید به آن توجه کنیم این است که 6 وزنه برداری که می خواهند به رقابت های آسیایی اعزام شوند 2 سال دور از اردوهای تیم ملی بودند و مشکل داشتند با مسئولان قبلی. امروز خداراشکر ما شرایط را فراهم کرده ایم تا برگردند و کار خود را از سر بگیرند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *