بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رزاق‌پور: می‌دانستیم پرسپولیس را در این بازی شکست می‌دهیم/ خدا را شکر پنالتی گل نشد تا زحماتمان هدر نرود

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۶

مدافع با تجربه تراکتور از تقابل با پرسپولیس و برتری در این بازی صحبت کرد.

ابوالفضل رزاق‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما برای این بازی آمادگی کاملی داشتیم و تمریناتی که در طول این مدت تعطیلی لیگ داشتیم ما را به این سطح از آمادگی رساند که بتوانیم در شرایط خوبی به این بازی حساس پا بگذاریم و از ابتدا هم این باور را داشتیم که می‌توانیم پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم. خدا را شکر برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کادرفنی به خوبی در زمین پیاده شد و مزد زحماتمان را در زمین گرفتیم و توانستیم سه امتیاز مهم و شیرین به دست بیاوریم و کام هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در مورد پنالتی بحث برانگیز این بازی هم عنوان کرد: من دوست ندارم زیاد در مورد داوری صحبت کنم ولی این یک اشتباه کاملاً واضح بود و دیدید که کارشناسان داوری هم به درستی اشاره کردند که این تصمیم داور اشتباه بوده است. به هر حال خدا را شکر توپ گل نشد و محمدرضا اخباری واکنش خوبی روی این صحنه داشت و بردی که مستحق آن بودیم خراب نشد.

مدافع تراکتور در رابطه با سه پیروزی پیاپی تراکتور بعد از نتایج ضعیف هفته‌های اول خاطرنشان کرد: ما از همان اول گفته بودیم این تیم نیاز به زمان دارد و به خاطر تغییرات زیاد در بین بازیکنان و همچنین تغییر کادرفنی مدتی طول می‌کشد تا تفکرات جدید در تیم جا بیافتد و دیدید که حرف‌مان درست بود. ما سه برد پیاپی کسب کردیم و این برد ها هم نگاه کنید در چه دیدارهای دشواری رقم خورد. تیم های خوبی مثل آلومینیوم و صنعت نفت و پرسپولیس را شکست دادیم و این نشان از قدرت تراکتور دارد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و نوار پیروزی‌هایمان فعلاً قطع نشود و در هفته های بعد هم با جمع کردن امتیازات خوب به رتبه‌های بالاتری در جدول برسیم. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *