بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ، تو یک احمق از خود راضی هستی!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش گل، ابرهای تیره برای تیم اریک تن هاخ ظاهر شد. منچسترسیتی در هفته نهم لیگ برتر با ارلینگ هالند و فودن نمایشی 6 گلی در برابر منچستریونایتد داشت . سرمربی هلندی در دیداری که باخت، کریستیانو رونالدو را حتی به عنوان بازیکن تعویضی به بازی نیاورد.

اریک تن هاخ که بعد از بازی گفت بازیکنان تیمش “اشتباهات تاکتیکی” داشته اند، توضیح داد که چرا به کریستیانو رونالدو بازی نداده است:

نتوانستم کریستیانو را به دلیل احترام و دوران حرفه ای بزرگش وارد بازی کنم.

این صحبت های سرمربی منچستریونایتد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

پیرز مورگان از رفتار اریک تن هاخ با کریستیانو رونالدو انتقاد کرد و گفت:

در بزرگترین بازی فصل منچستریونایتد، او کریستیانو رونالدو را نادیده گرفت. او پنج بازیکن فراموش شده دیگر را به زمین فرستاد و دیگر از او استفاده نکرد. این همان چیزی است که برای او اتفاق افتاده است. تصور کنید بگویید این کار را از روی احترام انجام دادید. تن هاخ یک احمق از خود راضی است و نحوه رفتار او با کریستیانو رونالدو شرم آور است.

روی کین هم نیز از جمله کسانی بود که پس از بازی از اریک تن هاخ انتقاد کرد و گفت:

منچستریونایتد به رونالدو بی احترامی می کند. او باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رها می شد. آقای تن هاخ، می گویی به گزینه هایی نیاز داری اما رونالدو را روی نیمکت می گذاری! او از بهترین بازیکنان تاریخ است. نگو انتخابی نداشتی، قطعاً داشتی.

بیشتر بخوانید: کاوه رضایی: حالم خوبه!/عکس بهت کریستیانو رونالدو از تصمیم جنجالی تن‌هاخ/عکس پیام قاطع کی‌روش برای رقبای تیم ملی/عکس

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *