بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراض سرمربی ایران به ساعت بازی مرگ و زندگی تیم ملی

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری قبل از بازی ویتنام، اظهار داشت: برای یک بازی خوب و تماشاگرپسند آماده ایم. با تیم ویتنام که با مربی بسیار خوبی که در گذشته هم توانسته تیم آرژانتین را قهرمان جهان کند، دیدار خواهیم داشت. از نظر من بازی در مرحله حذفی بازی مرگ و زندگی است. در صورت برد به مرحله بعدی صعود می کنیم و در جمع چهار تیم برتر فوتسال آسیا قرار می‌گیریم. در صورت باخت هم تیم به کشور خود بازمی‌گردد. در این بازی حق اشتباه نداریم و تمام تلاشمان را برای پیروزی و برد ویتنام می کنیم.

وی در پاسخ به سوال سایت AFC مبنی بر صحبت های سرمربی تیم ویتنام که در نشست خبری قبل بازی اعلام کرده است که تیم ایران مهاجمان خوبی دارد و تیم ویتنام هم در دفاع خوب هست و نظر شما در این مورد چیست، گفت: این دیدار، تفاوت دو تیم با دو شکل از بازیست، تیم ایران تشنه تهاجم و گل زدن و تیم ویتنام هم خیلی در دفاع کردن سخت کوش است. قطعا دو تیم خیلی خوب بازی همدیگر رو آنالیز کرده‌اند. به نظر من این امر، از زیبایی های بازی فردا برای تماشاگران است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: ساعت بازی فردا از قبل برنامه ریزی شده است و تیم ایران در مرحله حذفی مسابقات ساعت 11 به وقت محلی و 11:30 به وقت تهران صبح فردا سه شنبه 12 مهرماه بازی خواهد کرد و به یاد ندارم که در این ساعت مسابقه ای در این سطح برگزار شود. در این شرایط ما باید طبق قوانین برگزاری مسابقات ساعت 9:30 دقیقه صبح در ورزشگاه باشیم و بازیکنان باید از ساعت 7 صبح آماده بازی باشند. به عنوان سرمربی نمی‌توانم بپذیرم که در این مرحله از مسابقات، ساعت بازی صبح به این زودی باشد.

شمسایی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید اذعان کنم در مورد امکانات برگزاری مسابقات و میزبانی کشور کویت تمام موارد ایده آل و فوق العاده بوده است.

بازی تیم ایران و ویتنام در مرحله حذفی مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا ، ساعت ١١ صبح فردا سه شنبه 12 مهرماه به وقت محلی، ساعت ١١:٣٠ به وقت تهران در ورزشگاه سعدعبدالله کشور کویت برگزار می شود.

258 258

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *