بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک تن هاخ: این شکست حاصل نداشتن خودباوری، فقدان شجاعت و نادیده گرفتن دستور العمل‌هاست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۳

اریک تن هاخ پس از شکست ۶-۳ منچستریونایتد در خانه منچسترسیتی، به مشکلات ذهنیتی تیمش اشاره کرد. 

طرفداری | به گزارش BBC، این دیدار در چارچوب هفته نهم فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر برگزار شد و در نهایت شاهد برتری قاطع تیم میزبان بود. تن هاخ پس از این بازی گفت:

کاملا ساده است: به فقدان باور بر می‌گردد. وقتی درون زمین باور ندارید، آنگاه نمی‌توانید برنده بازی‌ها شوید. این پذیرفتنی نیست. تیم ما در پیروی از دستورالعمل‌ها بی نظم ظاهر شد و در نهایت در هم کوبیده شد. این برای من غافلگیر کننده بود. ما رو به جلو نبودیم، هنگام در اختیار داشتن توپ شجاعت نداشتیم و با وجود فضاهایی که وجود داشت، آنقدر شجاع نبودیم که در آن نواحی بازی کنیم. باید به سیتی آفرین گفت ولی این ارتباطی با سیتی ندارد؛ عملکرد ما خوب نبود. این به میزان باور نفرات و کل تیم بر می‌گردد. 

من از همان دقیقه اول (این عدم خودباوری) را حس کردم و در بین دو نیمه، ما تغییراتی اعمال کردیم و نگرش تیم را عوض کردیم. در نیمه دوم شاهد منچستریونایتد متفاوتی بودیم؛ ما گلزنی کردیم و بیشتر فرصت ساختیم. این بار، در کار با توپ شجاع‌تر بودیم، وارد نیمه زمین حریف شدیم و سه گل هم زدیم. 

این شکست قطعا با بازی مقابل برنتفورد فرق می‌کند. در آن بازی، ما ندویدیم. امروز این میل وجود داشت ولی پیروی از دستورالعمل‌ها نه. اینجا صحبت از عدم خودباوری است. 

این یک فرایند است؛ امروز یک مسابقه بود. شاید مقابل سایر تیم‌ها چنین مشکلاتی نداشته باشیم. من می‌خواهم ذهن و نگرش تیم را تغییر دهم. ما در نیمه دوم شاهد یک واکنش بودیم. در آن نیمه شجاع‌تر بودیم و سه گل زدیم. تنها با اشتباه کردن است که می‌توان یاد گرفت. 

در این لحظه، نمی‌توانم به فکر نکته مثبتی باشم. ما مایه شرمندگی هواداران و خودمان شدیم و به شدت، ناراحت هستیم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *