بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبری از پیشنهاد خارج از عرف بازیکنان پرسپولیس نیست

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار مهر، یورگن لوکادیا در سه دیدار گذشته پرسپولیس چهار بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شد تا مهاجم هلندی سرخپوشان تا پایان هفته ششم تبدیل به بهترین گلزن لیگ برتر شود.

همین موضوع شایعاتی را درباره مهاجم تازه وارد فوتبال ایران به وجود آورده است. او که تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد هنوز پیشنهادی برای تمدید دریافت نکرد است اما باز هم همچنان شایعه درباره نقل و انتقال این بازیکن وجود دارد.

لوکادیا نه تنها پیشنهاد تمدید از پرسپولیس را فعلا دریافت نکرده است بلکه هیچ پیشنهاد دیگری از مدیر برنامه‌های کشورهای عربی برای پیوستن به تیم‌های این حوزه در زمستان نیز دریافت نکرده است. باشگاه پرسپولیس نیز تا کنون نامه رسمی برای انتقال هیچ یک از بازیکنان خود دریافت نکرده است تا این موضوع نیز صرفا شایعه تلقی شده و لوکادیا به طور قطع همچون سایر بازیکنان این تیم به حضور در پرسپولیس ادامه دهد.

شایعه پیشنهاد تیم‌های پولدار قطر و امارات در حالی پیرامون بازیکنان پرسپولیس است که در هیچ یک از این کشورها زمان شروع نقل و انتقالات نیم فصل نیست و لیگ برتر ایران هم فعلا جریان دارد تا جابجایی بازیکن امکان پذیر نباشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *