بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی پاشازاده: کی‌ روش اجازه نداد حریفان دستش را بخوانند / با اسکوچیچ هیچ شانسی نداشتیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۵

مهدی پاشازاده در خصوص وضعیت تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری، مهدی پاشازاده به ایلنا اظهار داشت:

عملکرد تیم ملی در دو بازی دوستانه واقعاً خوب بود و فکر را نمی‌کردم در این فرصت کم تا این اندازه تاثیر کی‌روش روی تیم دیده شود. افزایش نظم در بازی در این دو دیدار مشهود بود و نکته مهم این بود که با ترکیب‌های متفاوت و تغییرات زیاد عملکرد تیم ملی افت مشهودی نداشت.

وی افزود:

کی‌روش در این دو بازی خیلی هوشمندانه رفتار کرد و با وجود اینکه آمادگی بازیکنانش را محک زد، جوری در این دو بازی عمل کرد که دستش برای حریفان رو نشود و برایشان مرموز باقی بماند و الان هم حریفان ایران با آنالیز این دو بازی چیزی از تفکرات کی‌روش در جام جهانی دستگیرشان نخواهد شد و این هوشمندی کی‌روش را نشان می‌دهد. 

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد خط دفاعی در دو بازی گفت:

فکر می‌کنم بهترین عنصر دفاعی تیم ملی در مجموع این دو دیدار کنعانی زادگان بود و عملکرد قابل قبولی به نسبت داشت و حدس من این است که در جام جهانی او در ترکیب اصلی بازی می‌کند و برای زوج دفاعی او باید دید چه تصمیمی از سوی کی‌روش گرفته خواهد شد. 

پاشازاده در رابطه با تغییرات تیم ملی در آستانه جام جهانی هم خاطرنشان کرد:

من برای اسکوچیچ احترام قائلم و او در شرایط خاصی روی نیمکت تیم ملی نشست و مارا به جام‌جهانی برد. او شایسته احترام بیشتری بود و باید از او تجلیل می‌شد ولی از لحاظ فنی بدون تعارف باید بگویم با وجود او در جام جهانی شانسی نداشتیم و تغییرات انجام شده از نظر من خیلی مثبت و مفید بود.

وی در مورد شانس صعود از مرحله گروهی هم گفت:

فوتبال ما از هر لحاظ بخواهید حساب کنید نباید در بین صعود کننده‌ها باشد. شرایط فوتبال ما را ببینید، شرایط لیگ برترمان و اینکه چندین سال است نتوانستیم بازیکن سطح اول به فوتبال اروپا معرفی کنیم و الان هم فقط مهدی طارمی را داریم که او هم ۳۰ سالش است. واقعاً فوتبال ما هنوز در سطحی نیست که بخواهیم به فکر صعود باشیم ولی در فوتبال چیزی غیر ممکن نیست.

پاشازاده در مورد شروع دوباره مسابقات لیگ برتر و تقابل حساس امروز استقلال و گل گهر خاطرنشان کرد:

مدت‌ زیادی است که مسابقات تعطیل بوده و ما اطلاعی از روند آماده سازی تیم‌ها و میزان آمادگی شان نداریم. بازی استقلال و گل گهر با توجه به حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم حریف بازی سخت و جذابی است و گل گهر از تیم‌های مدعی لیگ است و امیدوارم بازی جذابی باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *