بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فولاد خوزستان- مس کرمان؛ نکونام به دنبال انتقام/ مس در انتظار کیمیا

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳

فولاد خوزستان و مس کرمان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که آمار تقابل دو تیم ، حاکی از برتری مس کرمان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از ساعت 19 امروز تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس کرمان در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این بازی در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار خواهد شد. 

*تیم داوری

قضاوت این مسابقه به عهده شبیر بهروزی است و محسن سلطانی، بهمن عبدالهی، امید جمشیدی او را به عنوان کمک همراهی می‌کنند. ضمن اینکه فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر این مسابقه انتخاب شده است.

این در حالی است که نکونام در هفته‌های قبلی چندین مرتبه نسبت به وضعیت داوری معترض بوده و انتخاب داوری که سرشناس نیست می‌تواند حساسیت دوباره این مربی را برانگیزد.

*آخرین وضعیت فولاد خوزستان:

فولاد خوزستان در حال حاضر با یک بازی کمتر و 9 امتیاز در رده  پنجم جدول قرار گرفته است و پیروزی در این مسابقه می‌تواند از نظر روحی برای آنها کمک بزرگی باشد.  شاگردان نکونام در 5 بازی قبلی خود 2 برد و 3 تساوی کسب کرده‌اند.

نکونام روز گذشته رسماً پیشنهاد همکاری با کی‌روش را رد کرد و ترجیح داد همکاری‌اش با فولاد ادامه داشته باشد. 

گفتنی است فولاد در وقفه لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار گرفت و توانست این تیم را شکست دهد.

*آخرین وضعیت مس کرمان:

مس کرمان در بازگشت دوباره به لیگ برتر به دنبال بقا در این سطح فوتبال است. با این حال آنها با ضد حملات مهلک رقیب پرانگیزه و سختی برای هر تیمی محسوب می‌شوند.  مس در حال حاضر با 5 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته و 3 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی در 6 هفته گذشته کسب کرده است.

در این بازی چند بازیکن کلیدی نارنجی‌پوشان غایب هستند. محمد قاسمی‌نژاد و حسین دوستدار به علت مصدومیت همچنین محمد ستاری به علت محرومیت(دریافت کارت قرمز) در این مسابقه حضور ندارند. از این جهت کار برای فرزاد حسین خانی کمی سخت به نظر می‌رسد.

مس کرمان در مدت وقفه لیگ برتر یک بازی دوستانه با نفت مسجد سلیمان انجام داد که توانست برنده شود.

*سابقه تقابل دو تیم:

آخرین تقابل دو تیم در 27 دی ماه 1400 بود که با شکست شاگردان نکونام و حذف آنها از جام حذفی روبرو شد. با توجه به اینکه نارنجی‌پوشان آن زمان در لیگ دسته یک حضور داشتند و فولاد مدافع عنوان قهرمانی بود برای حسین‌خانی و شاگردانش این پیروزی دستاورد بزرگی محسوب می‌شد.

در 5 مسابقه قبلی دو تیم 2 پیروزی سهم مس، 2 تساوی و یک پیروزی برای فولاد ثبت شده است.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *