بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان | پایان کار فرنگی کاران ایران با ۱ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۰

تیم کشتی فرنگی ایران با ۵ مدال به کار خود پایان داد.
به گزارش طرفداری به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در ادامه رقابتهای جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان در کشور ترکیه، تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان موفق به کسب یک مدال طلا توسط سجاد عباسپور و ۲ مدال برنز توسط محمدامین جبالی فر و غلامرضا فرخی شد.

امروز ۴ نماینده کشورمان به روی تشک رفتند که نتایج زیر به دست آمد.

سجاد عباسپور در وزن ۶۰ کیلو گرم با شکست حریفان ترکیه، ترکمنستان، اوکراین و ترکیه در جایگاه نخست ایستاد و به مدال طلا رسید، و مدال نقره و برنز هم به کشتی گیران ترکیه و اوکراین رسید.

محمدامین جبالی فر در وزن ۶۷ کیلوگرم بعد از استراحت در دور اول با ۲ پیروزی مقابل کشتی گیر اوکراین و گرجستان و شکست مقابل کشتی گیر ترکیه به مدال برنز رسید. در این وزن مدال طلا به قزاقستان و مدال نقره به ترکیه رسید.

غلامرضا فرخی در وزن ۷۲ کیلوگرم با ۲ پیروزی مقابل کشتی گیران مجارستان و ترکیه و شکست مقابل کشتی گیر اوکراین به مدال برنز رسید. در این وزن مدال طلا و نقره به گشتی گیران اوکراین و گرجستان رسید.

مرتضی پورعیسی در وزن ۷۷ کیلوگرم به مقام پنجم رسید.

همچنین پیش از این هم دانشجویان کشورمان صاحب ۲ مدال نقره توسط محمد هادی شعبانی در وزن 55 کیلوگرم و آرمین محب ثابت در وزن 63 کیلوگرم شده بود.

بدین ترتیب تیم کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان در این رقابتها با کسب 5 مدال یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز برای کشور به کار خود پایان داد.

هدایت تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها  را مجید رمضانی به عنوان سرمربی، بهمن طیبی مربی و  سرپرست حبیب محمدپور یقینی  بر عهده داشتند.

اولین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان دانشگاه های جهان از 28 شهریورماه الی 10 مهرماه در شهر سامسون کشور ترکیه برگزار می شود و تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از کشورمان در این رقابتها شرکت کرده بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *