بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژسوس در مورد علت جدایی از سیتی: از سبک گواردیولا خسته شده بودم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۹

گابریل ژسوس توضیح داد که چرا منچسترسیتی را به مقصد آرسنال ترک کرد و این مهاجم برزیلی از خواسته های پپ گواردیولا خسته شده بود.

طرفداری | این مهاجم آمریکایی جنوبی با انتقال 45 میلیون پوندی به توپچی ها، راه خود را با قهرمان لیگ برتر برای شروعی تازه در شمال لندن عوض کرد. این بازیکن 25 ساله با زدن 4 گل در 8 بازی ادعا می کند که دوباره در ورزشگاه امارات احساس “آزادی” می کند.

ژسوس در مورد دلایل جدایی خود از سیتی به ESPN برزیل گفت:

موضوع این بود که گواردیولا از فوتبال و آنچه از آن می خواست درک خاصی داشت. سپس این به شما بستگی داشت که آن را بپذیرید یا نه. اگر آن را قبول نکنید، با گفتن یک متشکرم و بیایید برای چالش دیگری برویم از خجالت شما در می آید! مدتی پذیرفتم، اما لحظه ای رسید که گفتم: «من برای خودم چیز دیگری می خواهم». از او تشکر کردم، او متوجه این موضوع شد و هر کدام به راه خود رفتیم. اینجا در آرسنال متفاوت است. فوتبال متفاوت است – بازیکنان متفاوت هستند و روش های بازی کردن هم فرق دارد.

ژسوس ادامه داد:

در سیتی اوضاع متفاوت بود. مهاجم آنقدر لمس توپ ندارد، این را با تماشای بازی ها می بینید و زمانی که زمان لمس توپ فرا می رسید، مهاجم نبود، زیرا گواردیولا در نهایت یک هافبک را قرار داده بود تا به دروازه نزدیکتر شود! بنابراین، تصمیم گرفتم تیم خود را تغییر دهم. من با آرتتا درباره سبک آرسنال صحبت کردم. او مرا می شناسد، من هم او را می شناسم، فهمیدم که او از من چه می خواهد. اکنون، من در زمین آزاد هستم، با لبخندی بر لب فوتبال بازی می‌کنم و سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

ژسوس در پنج فصل و نیم 95 گل برای سیتی به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا چهار قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام اتحادیه را کسب کنند، اما اکنون به دنبال این است که آرسنال را به رقیب جدی برای تیم سابقش تبدیل کند

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *