بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک تن هاخ: بیش از گذشته به باور تیم بودن نیاز داریم؛ این‌گونه می‌توان حریفان را شکست داد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۴

اریک تن هاخ می‌گوید آن‌ها فقط با ارلینگ هالند روبه‌رو نمی‌شوند و باید برای متوقف کردن منچسترسیتی، رویکرد «تیم بودن»  را در پیش بگیرند.

طرفداری | در هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عصر یک‌شنبه ساعت 16:30 به وقت تهران تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد در استادیوم اتحاد به مصاف یک‌دیگر می‌روند. نشست خبری اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد پیش از این مسابقه را به نقل از منچستراونینگ نیوز می‌خوانید.  دفاع از مگوایر:

باید هری را هدایت کرده و او را برگردانم. از مگوایر حمایت می‌کنم چون به او باور دارم. کیفیتش را می‌توانم ببینم. او باکیفیت است و حدود 50 بازی برای تیم ملی انجام داده است؛ این یعنی پتانسیل بالایی دارد. ما همه به هری باور داریم.   جایزه بهترین سرمربی ماه سپتامبر:

این چیزی است که ما به عنوان یک تیم به دستش آوردیم. باید بگوییم در مسیر صحیحی هستیم و البته جای زیادی برای بهتر شدن داریم. باید بهتر شویم و سخت‌تر تلاش کنیم.    وضعیت مصدومان:

مارسیال در طول هفته همراه با تیم تمرین کرد و شرایط راضی‌کننده‌ای دارد. رشفورد هم به تمرینات ملحق شده و خوش‌حالیم او همراه ما است. توانزبه و برندن ویلیامز غایبان طولانی‌مدت تیم هستند.  دربی منچستر: 

 در دربی‌های زیادی حاضر بوده‌ام و با معنی رقابت آشنا هستم. می‌دانم این مسابقه، مهم‌ترین بازی شهر منچستر است و مرا هیجان‌زده می‌کند. ما برای پیروزی در این بازی هرکاری خواهیم کرد. برای رویارویی با منچسترسیتی باید به خودمان نگاه کنیم. ما منچستریونایتد هستیم و می‌خواهیم همه بازی‌ها را ببریم. روز یک‌شنبه هم هدفی جز این نداریم. باید نهایت تلاش‌مان را به کار بگیریم.  برنامه برای متوقف کردن هالند: 

 ما مقابل منچسترسیتی بازی می‌کنیم نه هالند. از توانایی‌هایمان آگاه هستیم و اگر بتوانیم هم‌چون یک تیم متحد عمل کنیم، می‌توانیم حریفان‌مان را شکست دهیم. این باوری است که به آن نیاز داریم و بازی یک‌شنبه این باور را بیش از پیش می‌طلبد. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *