بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

المپیاد استعدادهای برتر فرصتی برای شناسایی نخبگان ورزشی است

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم افتتاحیه سومین المپیاد استعدادیابی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: امروز، مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی در رده سنی سیزده تا شانزده سال را برگزار می‌کنم.

وی با اعلام این مطلب که این رویداد در ۲۶ رشته المپیکی و با حضور ۱۶ هزار مربی، ورزشکار، داور در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، توضیح داد: این مسابقات در رده سنی پایه با هدف کشف نخبگان و مستعدین ورزشی برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی کشور پیگیری می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با مورد تاکید قرار دادن عدالت محوری در تدوین و اجرای برنامه‌ها در وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: جای جای ایران مملو از نخبگان ورزشی است و اکثر مستعدین ورزشی در مسابقات لیگ شناسایی می‌شوند و می‌دانیم بسیاری از چهره‌های ورزشی شرایط حضور در مسابقات لیگ را ندارند و این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد. تلاش کردیم این المپیاد رابا تعامل آموزش و پرورش برگزار کرده تا زمینه‌ای برای شناسایی و رشد و شکوفایی این عزیزان باشد.

وی ادامه داد: این رویداد به میزبانی ۶ استان و با حضور ورزشکاران سراسر کشور برگزار می‌شود، لازم است بگویم فدراسیون‌ها با رعایت تمامی استانداردهای فنی برگزار کننده مسابقات رشته‌های خودشان هستند.

پولادگر اظهار امیدواری کرد با شناسایی استعدادها و پشتوانه‌های تیم‌ها ملی، بتوانیم این عزیزان را در سکوهای قاره‌ای و جهانی ببینیم.

وی این نکته را متذکر شد که مسابقات از چند روز گذشته آغاز شده و سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی میزبان مراسم افتتاحیه است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با بیان اینکه مسابقات استعداد یابی به روش المپیکی و رده بندی ها بر مبنای رنگ مدال خواهد بود، گفت: سی ام مهرماه، مراسم اختتامیه با معرفی استان‌های برتر انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *