بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلومینیوم اراک – ملوان؛ نبرد رحمتی و زارع در اراک / پیش بازی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۴

در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و در هفته هفتم مسابقات، آلومینیوم اراک و ملوان به مصاف هم می روند. اطلاعات بازی

هفته‌ هفتم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: آلومینیوم اراک – ملوان
تاریخ و زمان: شنبه 9 مهر1401 ساعت 18:00
مکان: ورزشگاه امام خمینی
داوران: عباس راکی، آرمان اسعدی، امین قدیری، فرهاد امینی / ناظر: ابوطالب طاهریان وضعیت دو تیم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حال حاضر با پنج امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. فصل برای سیدمهدی رحمتی و شاگردانش خوب شروع نشده و آنها از شش بازی قبلی خود تنها یک پیروزی بدست آورده اند و سه شکست را در کارنامه این فصل از مسابقات خود می بینند. آخرین نبرد آلومینیوم در لیگ برتر به دیدار با سپاهان برمی گردد که نتیجه تساوی بدون گل رقم خورد. حالا رحمتی و شاگردانش در شروع دوباره لیگ به دنبال کسب سه امتیاز خانگی هستند.

در سوی مقابل تیم ملوان بندرانزلی قرار دارد. ملوان در حال حاضر با تنها دو امتیاز در قعر جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد و اصلا شرایط خوبی را سپری نمی کند. هنوز تیم ملون با بازگشت دوباره اش به لیگ شرایط آرمانی خود را پیدا نکرده و مشخص نیست این فرم بد انزلی چی ها تا چه زمانی ادامه پیدا می کند. آخرین بازی لیگ برتری ملوان به نبرد با گل گهر سیرجان در هفته پنجم برمی گردد چراکه بازی هفته ششم آنها با فولاد لغو شد. حالا با فاصله ای زیاد نسبت به بازی گذشته، ملوانی ها خواهند کوشید تا اراک را دست پر ترک کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *