بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: اخراج؟ ما مربیان همیشه احساس خطر می کنیم؛ اصلانی مقابل رم از ابتدا بازی می کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۴

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر اعلام کرد روملو لوکاکو به زمان بیشتری برای بهبودی از مصدومیتش نیاز دارد. 

طرفداری | به نقل از اینترنیوز، سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار فردای نراتزوری مقابل آاس رم حاضر شد:

بازی سختی مقابل تیمی عالی که یک مربی بزرگ هدایتش را برعهده دارد، پیش رو خواهیم داشت. ما باید خوب آماده شویم، پس از شکست در مقابل اودینزه دیروز بود که دوباره همه شاگردانم را دیدم. آن شکست را آنالیز کردیم؛ شکستی که تقصیر ماست. در آن بازی پایین تر از توانایی ها و استانداردهای خود کار کردیم و دو گل از ضربات ایستگاهی دریافت کردیم. می دانیم که باید کارهای بیشتری انجام دهیم و فقط به انتقادهای سازنده گوش داده ایم. شکست مقابل بایرن مونیخ، تیمی که در سطح دیگری است را کنار می گذارم اما باید مقابل میلان و لاتزیو بهتر عمل می کردیم. اکنون باید در یک بازی رو در روی دیگر مقابل یکی از تیم های مدعی به میدان برویم و فرصت پیروزی در آن را داریم.

احساس خطر؟ ما مربیان همیشه احساس خطر می کنیم و در هر باشگاهی این اتفاقات می افتد. در هر بازی باید تصمیمات زیادی بگیرم. ما سعی می کنیم سخت تر و بهتر کار کنیم، اما آرام هستم و هر روز با دستیارانم و بازیکنان کار می کنم. باشگاه همیشه از من حمایت می کند. داستان من روشن است: هر جا که می روم، جام ها از راه می رسند، در حالی که درآمدها افزایش می یابند و ضررها کاهش پیدا می کنند. این اتفاق در لاتزیو افتاد و اکنون در اینتر نیز در حال رخ دادن است. می دانیم که از نظر امتیازی عقب هستیم، اما سخت کار می کنیم و حالا زمین باید حرف بزند.

وضعیت مصدومیت لوکاکو؟ در بازگشت او به میادین تاخیری جزئی به وجود آمد. یک ماه از مصدومیت لوکاکو گذشته و او به زمان بیشتری برای آمادگی نیاز دارد. 

اصلانی به جای بروزوویچ محروم بازی می کند؟ اصلانی بازیکنی است که خریدش انتخاب من و باشگاه بوده است. او خوب کار می کند و فردا مطمئناً از ابتدا بازی را شروع خواهد کرد. علاوه بر بروزوویچ، گالیاردینی نیز در 2 روز گذشته نتوانست تمرین کند و امروز خواهیم دید که بهبود پیدا کرده یا نه. مصدومیت ها در خط میانی کار را برای ما دشوار کرده زیرا فقط اصلانی، چالهان اوعلو، بارلا و مخیتاریان را در اختیار دارم که سه نفر از آنها فردا از ابتدا بازی خواهند کرد و یک نفر نیز نیمکت نشین خواهد بود. 

گوزنس؟ من بازیکنانی دارم که عملکرد خوبی دارند، رابین یکی از آنهاست و خوشحالم که او دوباره به تیم ملی کشورش راه پیدا کرده است. در سمت چپ او، دیمارکو و دارمیان را دارم و بعد از تمرین امروز انتخاب خود را خواهم کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *