بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میکل آرتتا: اسمیت رو قبل جام جهانی بازی نخواهد کرد؛ هیچ شکی در مورد سالیبا ندارم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۹

طرفداری | میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از تقابل مهم این تیم با تاتنهام در دربی لندن حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. میکل آرتتا در مورد شرایط بازیکنانش گفت:

تازه تمریناتمان را تمام کردیم، بسیاری از بازیکنان دیروز به تمرینات اضافه شدند. زمان کمی برای آماده شدن برای این دیدار داشتیم اما بازیکنان در شرایط خوبی هستند. زینچنکو، پارتی و تیرنی هر سه در دسترس هستند.

جراحی اسمیت رو؟

باید تصمیم می گرفتیم و نمی توانستیم با عدم اطمینان و با شک و تردید ادامه دهیم. بازیکن اولین کسی بود که خواست تصمیمی برای پایان دادن به این شرایط بگیرد و ما نیز از او و تصمیمش حمایت کردیم. پس از جراحی، خیلی سخت است که زمانی برای بازگشت بازیکن به میادین تعیین کنید. باید قدم به قدم پیش برویم. ما می دانیم او قبل از جام جهانی در بازی های ما مشارکتی نخواهد داشت.

 شک و تردیدها در مورد سالیبا؟

نه، این فوتبال است و ویلیام در چند ماه گذشته نشان داده که قادر به انجام چه کارهایی است و چه ظرفیتی دارد. هیچ شکی در مورد او ندارم.

متقاعد کردن ژسوس برای پیوستن به آرسنال و عدم انتقال به تاتنهام؟

ادو گاسپار با او صحبت کرد. من با او صحبت کردم و این یک تلاش تیمی بود. واکنش سریع او بسیار مثبت بود. گابریل کار را برای ما خیلی آسان کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *