بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نبی: پیش از جام جهانی یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۷

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اردوی تیم ملی در اتریش با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی نبی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران در پایان اردوی اتریش اظهار داشت: اردوی دوازده روزه ای در وین داشتیم که بچه ها صبح و بعد از ظهر تمرینات انجام شد. علاوه بر اینکه که آقای کی روش آنالیز فنی رقبا داشت، قائدتا اردو از نظم بسیار خوبی برخوردار بود و اخلاق حرفه ای نظم و انضباط برقرار بود و هم تمرین و هم انگیزه برای مسابقات. خوشبختانه این دو بازی هم از نزدیک شاهد بودید بچه‌های ما آمریکای قهرمانی جنوبی را به راحتی شکست دادند و قهرمان دو دوره جهان و همچنین برابر قهرمان  آفریقای جنوبی. در بازی آخر می‌توانست خیلی بهتر باشد که تمرکز یک مقدار کمتر شد اما بچه ها خوب بازی کردند.

این تیم ملی باز هم بازی تدارکاتی خوب انجام می‌دهد؟ عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: تقریبا ۲۵ آبان ماه تیم ملی اعزام دارد که البته دوازدهم ما یک دیدار دوستانه خواهیم داشت. البته با توجه به تاریخ میلادی یک صحبتی با آقای کی روش داشتیم و پیش از اعزام تیم به قطر این دیدار دوستانه را در تهران خواهیم داشت. ۲۵ آبان تیم به قطر اعزام می‌شود و پنج روز زودتر هم دیدار تدارکاتی با کشورهای حاشیه خلیج فارس هماهنگ می‌کنیم. طی این چند هفته‌ای که باقی مانده آقای کی روش نقطه نظرات خودش را طبق تقویم خواهد داشت و امیدواریم با تعاملی که با باشگاه‌ها و تقویم لیگ شده بتوانیم تمرینات را در این مدت پیش از اعزام تیم به جام جهانی داشته باشیم.

نبی درمورد زمان بازگشت کی روش به ایران اظهار داشت: آقای کی روش آخر این هفته در تهران هستند.

او همچنین درباره سرپرستی تیم ملی فوتبال و اینکه نام حمیرا اسدی به عنوان سرپرست در این اردو درج شده بود، عنوان کرد: این‌ها حاشیه است و این صحبت‌ها مطرح نیست.

نبی همچنین درخصوص حاشیه سازی برخی رسانه‌های خارجی برای تیم ملی بیان کرد: اصلا چنین مسائلی صحت ندارد، متاسفانه این مطالبی که عنوان شد، همین شرایط فنی خوب تیم ملی و نتایجش و ضمن بر اینکه بازی خوبی که طی این دو دیدار داشت، در کنار همه این‌ها اردوی خوب و همبستگی بچه‌ها, شما اهداف این افراد را بهتر می‌دانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *