بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کار بارسلونا قانونی نبود!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا در طول تابستان طوفان به پا کرد کرد زیرا آنها چیزی شبیه به فروش دارایی های داخلی خود داشتند تا فضایی را برای ورود بازیکنان جدید ایجاد کنند. غول های اسپانیایی توانستند بازیکنانی مانند ژول کونده و روبرت لواندوفسکی را به ثبت برسانند اما الخلیفی معتقد است که آنها این کار را به روشی اخلاقی انجام نداده اند.

ناصر الخلافی رئیس پاری سن ژرمن به POLITICO گفت:

آیا این عادلانه است؟ نه، منصفانه نیست… آیا قانونی است؟ مطمئن نیستم. اگر به آنها اجازه دهند، دیگران نیز همین کار را خواهند کرد. البته یوفا مقررات مالی خودش را دارد. مطمئناً آنها همه چیز را بررسی خواهند کرد.

قوانین جدید پایداری مالی یک پیشرفت مثبت است اما ما باید مراقب باشیم. سطوح خطرناک بدهی و معاملات سهام جادویی یک مسیر پایدار نیست.

الخلیفی اولین کسی نیست که درباره استراتژی مالی بارسلونا سوال می پرسد و آخرین نفر هم نخواهد بود. با این حال، تاکنون، هیچ قانونی نقض نشده است و آنها در چارچوب مقررات، از جمله قوانین سختگیرانه تعیین شده توسط لالیگا، کار کرده اند.

بیشتر بخوانید: لبخند رضایت کی‌روش در کنار بزرگ‌ترین حامی‌اش/عکس مهدی طارمی و تلاش برای تکرار حرکت جنجالی/عکس تغییر چهره رونالدو پس از مصدومیت دلخراش/عکس

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *