بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیاگو سیلوا: در مورد حواشی نیمار و ام باپه حرفی ندارم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۵

تیاگو سیلوا نیمار را “جادوگر” خطاب کرد اما نمی خواست در رابطه نیمار با کیلیان ام باپه طرف کسی را بگیرد.

طرفداری | نیمار در آخرین بازی‌هایش با برزیل، مانند شروع فصلش با پاری سن ژرمن، در فرم بسیار خوبی ظاهر شد. دو ماه مانده به جام جهانی، مهاجم برزیلی در فرم المپیک است. تیاگو سیلوا پس از دیدار مقابل تونس به تمجید از عملکرد شماره 10 برزیلی پرداخت.

تیاگو سیلوا بعد از برد پر گل برزیل در برابر تونس به خبرنگاران در مورد نیمار گفت:

نیمار، باورنکردنی است. او یک جادوگر است. متأسفانه، در سال های گذشته مصدومیت های بسیار جدی داشت که به او اجازه نداد فصل را با فرو خوب خودش به پایان برساند. از نظر بدنی، امسال کمی متفاوت است. در تعطیلات به خوبی آماده شده است. در برزیل با او بودم و این را دیدم. امیدوارم او بتواند با همین روحیه و سلامتی ادامه دهد تا به خوبی به جام جهانی برسد.

از سوی دیگر، تیاگو سیلوا در بحث مشکلات احتمالی نیمار با کیلیان ام باپه در پاری سن ژرمن صحبت چندانی نکرد. این رابطه به عنوان تنش بین این دو نفر توصیف می شود. در هفته های اخیر بسیار در مورد آن صحبت شده است و بازیکنان سابق پی اس جی تقریباً به طور سیستماتیک از پاسخ دادن به آن خودداری می کنند، تیاگو سیلوا نیز از این قاعده مستثنی نبود.

تیاگو سیلوا در مورد رابطه نیمار و ام باپه گفت:

من به خودم اجازه نمی دهم در مورد آن صحبت کنم، زیرا به آن علاقه ای ندارم. نمی دانم دقیقا چه اتفاقی می افتد. نمی توانم در مورد کیلیان صحبت کنم. می توانم در مورد نیمار صحبت کنم، زیرا او را به خوبی می شناسم. او برای تیم همه کار می کند. برای همین گل های زیادی می زند و پاس گل های زیادی می دهد.

اوایل این هفته، این لئاندرو پاردس بود که از صحبت کردن درباره رفتار هم تیمی سابقش در PSG خودداری کرد. لئاندرو پاردس در مصاحبه ای با ESPN ، دو روز قبل از آخرین بازی دوستانه مقابل جامائیکا، گفت:

کیلیان ام باپه؟ این وظیفه من نیست که در مورد او صحبت کنم. من می توانم در مورد کسانی که با آنها رابطه داشتم صحبت کنم، اما آنهایی که با آنها رابطه نداشتم، نمی توانم به شما چیزی بگویم.

رفت و آمدهای رسانه ای که نشان می دهد یک جهنم در رختکن PSG جریان دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *