بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوتبال برتر؛ کم بیننده و پر از اشتباه!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۸

اگر شما هم مثل ما فکر می کنید ادوارد مندی به دلیل آسیب دیدگی بازی ایران و سنگال را از دست داده، سخت در اشتباه هستید. دوستان خوب مان در فوتبال برتر ادوارد مندی را درون دروازه سنگال دیده اند، حتی اگر نود دقیقه تلویزیون سنی دینگ را درون دروازه آنها نشان داده باشد!

به گزارش طرفداری، شب گذشته ایران در اتریش برابر سنگال قرار گرفت، برنامه فوتبال برتر نیز قبل از شروع مسابقه به روی آنتن شبکه 3 رفت. پس از صحبت های مجری، آیتم معرفی سنگال پخش شد. آِیتمی که گوینده آن بهنام مهدی زاده بود. در این آیتم گفته شد ادوارد مندی، دروازه بان چلسی در دیدار برابر ایران حضور دارد و یکی از ارکان موفقیت این تیم است اما ادوارد مندی به علت مصدومیت این فیفادی را از دست داده بود و حتی برابر بولیوی نیز به میدان نرفت؛ غیبت ادوارد مندی از هفته های گذشته اعلام شده بود اما فوتبال برتر نسبت به این موضوع بی تفاوت ظاهر شد. فوتبال برتر بدون توجه به این موضوع، اطلاعات نادرستی را به مخاطب اندک خود داد. در ادامه این آیتم گفته شد سادیو مانه کاپیتان این نسل با استعداد سنگال است در حالی که کاپیتان سنگال در چند سال اخیر کالیدو کولیبالی بوده و برابر ایران نیز او بازوبند کاپیتانی را به روی بازوی خود بسته بود!

این اولین اشتباه این برنامه نیست. در گذشته نیز پرچم برعکس ایران و هم چنین اطلاعات آماری نادرست زیادی را مشاهده کردیم. صفحه مجازی این برنامه نیز با اشتباهات فراوان شروع به کار کرده است. اشتباهات متعدد این برنامه در طرح های گرافیکیشان نیز به چشم می خورد! 

اشتباهات بی اندازه این برنامه نشان دهنده دانش کم اعضای این برنامه است. اگر تمرکز مجری فوتبال برتر به جای تخریب هفتگی غیر خودی ها چیز دیگری بود، اشتباهاتشان کمتر می شد.اگر به جای آیتم ساختن برای تخریب کارلوس کی روش، تمرکزشان روی موضوعات دیگر بود، وضعیت به این شکل نبود. این برنامه ثابت کرده است اهداف دیگری دارد و پشت ظاهر علاقه مندش به تنیس فوتبال، بازی مافیا را به خوبی بلد است. احترام به مخاطب هیچ وقت رعایت نشده است، هیچ وقت به خواسته مخاطب توجه نشده و علاوه بر این موضوعات اطلاعات اشتباه به مخاطب خود می دهند. درد اینجاست که عده ای برابر بسیاری از فساد های فوتبالی سکوت می کنند و عدالت و اخلاق را رعایت نمی کنند اما در برنامه خود می گویند برخورد با اسکوچیچ دور از اخلاق و عدالت بوده است!

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *