بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهت کی‌روش از درخشش یک بازیکن/ چرا اسکوچیچ به او  بازی نمی‌داد؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۲۳

کارلوس کی‌روش برای بازی با سنگال ۷ تغییر در ترکیب تیم ملی به وجود آورد که یکی از آنها در خط دروازه بود.

بر این اساس در بازی با سنگال سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال درون دروازه تیم ملی قرار گرفت. در بازی نخست علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی بود که به دلیل مصدومیت در نیمه دوم جای خود را به امیر عابدزاده داد. برخی پیش بینی می کردند کارلوس کی‌روش در بازی با سنگال از وجود امیر عابدزاده مرد شماره دو تیم ملی استفاده کند اما ترجیح سرمربی تیم ملی استفاده از سیدحسین حسینی بود.

نمایش خوب دروازه بان استقلال در این بازی بهت کارلوس کی‌روش را به همراه داشت و این سوال در ذهن او ایجاد شد چرا در زمان اسکوچیچ مدام به اردوی تیم ملی دعوت نشد و در ترکیب تیم ملی به میدان نرفت!

حسینی در این بازی در چند صحنه با واکنش‌های دیدنی خود مانع از باز شدن دروازه تیم ملی شد. با این اتفاق به نظر می رسد کارلوس کی‌روش از این پس برای انتخاب جانشینی علیرضا بیرانوند روی سیدحسین حسینی سو ئیچ خواهد کرد و حتی از هم اکنون می توان گفت که دروازه بان تیم استقلال تبدیل به دروازه بان دوم تیم ملی شده است.

در زمان اسکوچیچ، علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نیازمند سه دروازه بان دوم تیم ملی بودند که در برهه‌ای امیر عابدزاده تبدیل به مرد شماره یک تیم ملی شده بود و کمتر دیده شد که سیدحسین حسینی به اردوی تیم ملی دعوت شود و بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *