بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکلیف خط خورده های تیم ملی مشخص شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۲۳

کارلوس کی روش این بار به این دلیل ۲۷ بازیکن به اردوی تیم ملی فرا خواند که بعد از دوری سه ساله از فوتبال ایران می خواست در جریان آخرین وضعیت بازیکنان قرار بگیرد و از سویی برخی از بازیکنانی که به او معرفی شده بودند جدید بود و می خواست آنها را محک بزند.

پیام نیازمند، میلاد محمدی و صالح حردانی سه بازیکنی بودند که در اتریش در ترکیب تیم ملی به میدان نیامدند و بر همین اساس پیش بینی می شود در اردوی بعدی شانس زیادی برای دعوت به اردوی تیم ملی نداشته باشند. در پست دفاع راست صادق محرمی ارایه گر بازی خوبی برای تیم ملی بود؛ مضاف بر اینکه کارلوس کی روش اعتقاد زیادی به رامین رضاییان دارد که نتوانست در اردوی تیم ملی حاضر شود. بر همین اساس پیش بینی می شود شانس صالح حردانی برای دعوت به اردوی تیم ملی زیاد نباشد.

در پست دفاع چپ هم میلاد محمدی چنین وضعیتی دارد به این خاطر که کارلوس کی روش، ابوالفضل جلالی را در بازی با اروگوئه امتحان کرد و حاضر نشد در بازی با سنگال هم به میلاد بازی بدهد. در این پست امید نورافکن هم هست که همانند رامین رضاییان نتوانست در اردوی تیم ملی در اتریش حاضر شود.

سرانجام در پست دروازه هم باید گفت شانس پیام نیازمند برای دعوت دوباره کم است. به این خاطر که علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده گزینه های اول و دوم کارلوس کی روش به شمار می روند و سیدحسین حسینی هم با نمایش خوبی که در برابر سنگال داشت به خوبی رضایت کارلوس کی روش را جلب کرد تا جایی که ممکن است تبدیل به مرد شماره دو تیم ملی شود.

با  این اوصاف از این سه بازیکن باید به عنوان خط خورده های احتمالی تیم ملی در اردوی بعدی نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *