بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهار نظر جالب سرمربی انگلیس درباره ایران/ آن‌ها روی نیمکت هم بازیکنان خوبی دارند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۰۴

گرت ساوتگیت سرمربی تیم انگلیس شب گذشته با حضور در اتریش بازی تیم ملی در برابر سنگال را از نزدیک دید. مسابقه ای که در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

کمتر کسی تصور می‌کرد سرمربی تیم انگلیس برای تماشای این بازی در استادیوم حاضر شود به خصوص که رسانه های انگلیس پیش تر خبر داده بودند که انگلیس بازی راحتی را در برابر ایران پیش رو دارد  و می‌تواند در بازی نخست به یک پیروزی قاطع و پر گل دست یابد. دیلی میل از این تحلیل استفاده کرد بود و سان هم در روز نخست قرعه کشی تیتر زده بود که خدا رو شکر با ایران همگروه شدیم و در بازی اول با این تیم بازی خواهیم کرد.

البته کارلوس کی‌روش بلافاصله بعد از حضور در تهران در خصوص تیتر نشریه سان صحبت کرد و گفت ما هم خدا را شکر می کنیم که قرار است با انگلیس بازی کنیم چون  این تیم یکی از تیم های خوب فوتبال جهان بشمار می رود.

گرت ساوتگیت سرمربی تیم انگلیس بعد از دیدار ایران – سنگال در گفت‌وگو با خبرنگاران کشورش در مورد تیم کارلوس کی‌روش گفت: با یک تیم سازمان یافته در دفاع بازی خواهیم کرد. این تیم در فاز تهاجمی هم از مهره‌های خوبی سود می‌برد و در مجموع باید بگویم قرار است با یک تیم خوب روبه‌رو شویم. البته بازی‌ای که من دیدم به نسبت بازی با اروگوئه یک تیم تغییر یافته بود و باید هر دو تیم را مورد بررسی قرار دهم و تیمی که ۷ تغییر در بازی دوم در ترکیب به وجود می‌آورد نشان می‌دهد روی نیمکت هم بازیکنان خوبی دارد.

گرت ساوتگیت هم چنین به این نکته اشاره کرد که تیم ایران پشت توپ پرتعداد بازی می‌کند و این شاید کمی کار انگلیس را سخت کند. او به همین منظور اشاره کرد که تیمش باید به بازی سرعت بدهد و در ارسال پاس‌ها دقت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *