بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رضایی: وقتی داوران زحمات تیم را به هدر می‌دهند چرا اعتراض نکنیم؟

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۴۱

– اخبار ورزشی –

عاطفه رضایی پس از شکست برابر تیم فوتسال هیئت فوتبال نطنز در هفته سوم سوپر لیگ به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم حریف نباید از داوری ناراضی باشد، چون داور سه پرتاب پنالتی به نفع آنها گرفت.

وی درخصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما بازیکنانم واقعا خسته بودند، چون یکشنبه با ملارد بازی داشتیم و شاگردانم نه استراحت و نه تمرین خوبی داشتند. سه بازیکنم هم سرما خورده بودند و یک هفته تمرین نداشتند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان به داوری این بازی به شدت اعتراض کرد و افزود: شاگردانم تمام تلاش خود را کردند، اما متاسفانه داوری خیلی به ضرر ما تمام شد. این درحالی است که می‌گویند درباره داوری صحبت و اعتراض نکنید.

وی ادامه داد: من می‌خواهم بدانم داوری در سوپرلیگ واقعا باید در این حد باشد؟ اگر اینگونه است که من می‌خواهم انصراف داده و در لیگ برتر بازی کنم.

رضایی ضمن بیان این مطلب که داوران این بازی را ندیده بود، خاطرنشان کرد: وقتی برای سرداور بلیت نمی‌گیرند و به بازی نمی‌رسد. داور سه را داور دو و داور دو را سرداور می گذارند. دو داوری که بعد از شش سال حضور در لیگ برای نخستین بار آنها را می‌دیدم. حتی در لیگ استانی شان هم به آنها داوری نمی‌دهند، اما در سوپر لیگ و این بازی از آنها استفاده کردند و می‌گویند چرا خانم رضایی همیشه به داوری اعتراض دارد؟!

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان بر این مسئله تاکید کرد که وقتی دو داور زحمات یک تیم را به هدر می‌دهند چرا اعتراض نکنیم؟

وی با تاکید بر داوری بد مسابقه تصریح کرد: می‌خواهم به کمیته داوران بگویم اگر داوران شما همین هست به ما بگوئید که دیگر نه اعتراض کنیم و نه کسی کارت بگیرد نه کسی اخراج شود و نه کسی گله داشته باشد. اگر سطح داوری شان در سوپر لیگ همین است مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر درست نکنند فکری هم برای داوران شان کنند.

رضایی بار دیگر تاکید کرد که از داوری ضریه خورده‌اند و گفت: ما در این بازی از داوری ضربه خوردیم، چون ناظر مسابقه و نماینده فدراسیون هم به داوری بد اعتراف کردند و این قدر بد داوری کردند که تا تدارکات و سرپرست تیم و هر کسی به خودش اجازه می‌داد به داوری اعتراض کند. یعنی در این بازی نبودند و ما هم نباید نتیجه این بازی را از دست می‌دادیم. نتیجه بازی باید حداقل مساوی می‌شد، اما بازی را واگذار کردیم. امیدوارم بتوانیم در بازی های بعد جبران کنیم.سوپر لیگ فوتسال بانوان| رقابت نزدیک ملی حفاری و نصر فردیس

 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *