بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صدرنشینی کویت در روز باخت عراق/ کار مربی ایران در گروه مرگ سخت شد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۳۲

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به میزبانی کویت از روز سه شنبه آغاز شد. در روز نخست این رقابتها، بازی‌های دو گروه A و B برگزار شد.

در گروه A، ابتدا تیم عراق با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی خود به مصاف تایلند رفت. این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند تمام شد تا ناظم الشریعه کار خود را با باخت در این رقابت‌ها استارت بزند. این مربی ایرانی در نشست خبری پیش از بازی، از این گروه به عنوان گروه مرگ یاد کرده بود.

در این گروه، تیم کویت میزبان هم به مصاف عمان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ برنده از زمین خارج بشود. با این نتایج، کویت با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد و تایلند با امتیاز مشابه دوم است.

صدرنشینی کویت در روز باخت عراق/ کار مربی ایران در گروه مرگ سخت شد

در گروه B هم تیم ملی تاجیکستان با نتیجه ۴ بر ۳ تیم بحرین را شکست داد. در دیگر دیدار این گروه، ازبکستان ۸ بر صفر تیم ترکمنستان را در هم کوبید تا با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین این گروه بشود. تاجیکستان هم با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

صدرنشینی کویت در روز باخت عراق/ کار مربی ایران در گروه مرگ سخت شد

این رقابت‌ها امروز در گروه‌های سوم و چهارم پیگیری می‌شود. تیم ملی ایران در گروه C از ساعت ۱۷:۳۰ در نخستین بازی خود به مصاف اندونزی می‌رود. چین تایپه و لبنان برگزار کننده دیگر بازی این گروه هستند.

همچنین در گروه D عربستان و ژاپن از ساعت ۱۱:۳۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند و کره جنوبی به مصاف ویتنام می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *