بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میلیک: رویای بازی در تیمی برتر مثل یوونتوس را داشتم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۸

آرکادیوش میلیک مسلماً بهترین بازیکن یوونتوس تا به اینجای فصل بوده است و فاش می کند که در هنگام تماس این تیم تردیدی نکرد.

طرفداری | این ملی پوش لهستانی در تاریخ 26 آگوست به صورت قرضی از المپیک مارسی نقل مکان کرد و به خوبی وارد رقابت های جدید شد و گزینه ای برای خرید 7 میلیون یورو به اضافه پاداش وجود دارد.

میلیک که اکنون با تیم ملی لهستان تمرین می کند، به Meczyki گفت: از پوشیدن پیراهن یووه احساس خیلی خوبی دارم.

 به ایجنتم گفتم تا زمانی که پیشنهاد مشخصی وجود نداشته باشد، من را اذیت نکند. پس از بازی مارسی-نانت، او تماس گرفت و گفت یووه به من علاقه مند است. او برای گفت‌وگو به تورین پرواز کرد و این اولین باری بود که می‌دانستم واقعاً چیزی بیش از تماس وجود دارد. 

این انتخاب طولی نکشید، زیرا همیشه رویای من بازی در باشگاهی مانند یووه بود. من از کودکی یک تیم برتر می‌خواستم و می‌توانیم تعداد تیم های واقعاً بزرگ را فقط با انگشتان دو دست بشماریم.

 از فرصت استفاده کردم. بالاخره چیزی برای از دست دادن نداشتم.

این بازگشت به سری آ برای میلیک بود که از سال 2016 تا ژانویه 2021 برای ناپولی بازی کرده بود.

این بازیکن 28 ساله در مورد شایعات پیوستن به یوونتوس در سال های گذشته اعتراف کرد: درست است، من در گذشته به پیوستن به یووه نزدیک بودم، اما دو باشگاه باید به توافق برسند. 

در آن زمان هیچ توافقی وجود نداشت و بنابراین من به یووه نرفتم. ناپولی همچنین پیشنهاد رم را که مبلغ بیشتری را پیشنهاد می کرد، رد کرد. این تصمیم آنها بود و من به آن احترام گذاشتم. خوشحالم که اکنون این شانس را دارم که برای یووه بازی کنم، زیرا حضور در چنین باشگاه بزرگی باعث افتخار است.

نکته جالب این است که هر بار که به نظر می رسید به یووه نزدیک می شدم، وویچک شزنی با من تماس می گرفت. نمی‌دانم او چگونه از این انتقال مطلع شد، اما وقتی تماس گرفت، هنوز چیزی در رسانه‌ها ظاهر نشده بود. خوب شد این دفعه تماس نگرفت و توانستم به راحتی به یوونتوس بپیوندم!

میلیک در شش بازی یوونتوس در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا سه گل به ثمر رسانده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *