بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک کانتونا: دیوید بکام با تبلیغ جام جهانی قطر اشتباه بزرگی می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

دیوید بکام، ستاره پیشین فوتبال انگلیس به یکی از سفرای و حامیان جام جهانی 2022 قطر تبدیل شده است و این مسئله باعث شده بسیاری از فعالان حقوق بشر به او انتقاد وارد کنند.

طرفداری | دیوید بکام که برای تبلیغ رویدادهای مربوط به جام جهانی 2022 مبلغ هنگفتی را از دولت قطر دریافت کرده، مورد انتقاد اریک کانتونا، هم‌تیمی پیشین خود در منچستریونایتد هم قرار گرفته است. کانتونا در مصاحبه با اتلتیک در خصوص فعالیت‌های تبلیغی بکام برای جام جهانی 2022 گفت:

اگر جای او بودم اصلا چنین کارهایی نمی‌کردم بلکه برعکس عمل می‌کردم. در ژانویه 2022 هم این را گفته بودم. شاید اولین کسی بودم که علیه این ماجراها صحبت کردم. یک بازیکن بازنشسته برای تبلیغات جام جهانی 2022 پول خوبی می‌گیرد. شاید به این خاطر است که آن‌ها نمی‌دانند آن جا [قطر] چه اتفاقی افتاده است. فکر می‌کنم تبلیغ‌کنندگان جام جهانی اشتباه بزرگی کرده‌اند، خیلی خیلی بزرگ. اگر یک بازیکن بگوید من جام جهانی را تحریم می‌کنم می‌توانید بگویید آفرین اما بازیکن 20 ساله‌ای که حداقل 10 سال دیگر از دوران حرفه‌ای‌اش مانده و در دنیایی زندگی می‌کند که مردمش 24 ساعته از فوتبال حرف می‌زنند را نمی‌توان محکوم کرد. باید در این خصوص با فدراسیون‌ها و سیاستمداران صحبت کرد. اگر بازیکنان نخواهند جام جهانی را تحریم کنند، نباید ناامید شد زیرا سیاستمداران، فدراسیون‌ها و روسای جمهور در راس کار هستند. آن‌ها قدرت تحریم جام جهانی را دارند.  بیش‌تر بخوانید: مخالفت صریح کانتونا با جام جهانی قطر: فقط به پول فکر می‌کنید! 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *