بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مادر هواداری که رونالدو گوشی او را شکست: رونالدو چطور شب‌ها خوابش می‌برد؟!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۴

مادر هوادار اورتون که شاهد شکسته شدن گوشی پسرش توسط کریستیانو رونالدو بود، از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست تا فوق ستاره منچستریونایتد را مجازات کند.

طرفداری | برنده 5 توپ طلا پس از مسابقه لیگ برتر در گودیسون پارک در ماه آوریل با هوادار این تیم درگیر شد. فیلمی وجود دارد که نشان می دهد رونالدو گوشی را از چنگ جیکوب کلی 14 ساله در آورد و به زمین انداخت. گوشی این نوجوان شکست و دستش کبود شده بود. حالا مادر این هوادار از مسئولان مربوطه می خواهد تا با رونالدو برخورد کنند.

سارا کلی به میرر گفته است:

بیایید امیدوار باشیم که او سرانجام مجازات مناسب را دریافت کند. او نمی تواند همین طور ادامه دهد. رفتار او غیرقابل قبول است. افرادی می گویند که از قصد دوباره این موضوع را پیش می کشم، اما چیزی در جریمه او نمی دانستم. باید شش ماه پیش با او برخورد می شد. پسرم هر روز از اتفاقاتی که برایش افتاده صحبت می کند. او هنوز تلفنش را پس نگرفته است.

کلی، در حالی که پلیس مرسی ساید هزینه تعمیرات گوشی شکسته را تامین کرده است، اضافه کرد:

رونالدو باید هزینه آن را می پرداخت. او کسی است که باعث همه این ها شده است. باعث تعجب من می شود که او چگونه می تواند به یک کودک حمله کند و به طور عادی به زندگیش ادامه دهد. با دانستن ناراحتی‌ای که برای یک هوادار جوان ایجاد کرده است،چطور شب‌ها می تواند بخوابد؟

رونالدو پیشنهاد داد تا با خانواده کلی ملاقات کند، اما سارا ادعا می کند که رونالدو پشیمان نبوده است.

او ادامه داد:

او به ما پیشنهاد ملاقات داد و گفت که متاسفم اما گفت که هیچ اشتباهی نکرده است. این عذرخواهی نیست، توهین است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *