بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مردان ایران در جام جهانی / ناصر حجازی، خوب کار کرد و بد گل خورد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۴

مرحوم ناصر حجازی زمانی که تیم ملی فوتبال به جام جهانی 1978 رفت، 28 سال و 9 ماه داشت.

به گزارش طرفداری، ناصر حجازی بالاتر از منصور رشیدی، بهرام مودت، محمدرضاگربکندی، ناصر نبوی، کریم بوستانی، وازگن صفریان و… دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی بود.

در این مدت او در 3 بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 270 دقیقه به میدان رفت و 8 گل دریافت کرد، تیم ملی 4 گل از پرو، 3 گل از هلند و یک گل از اسکاتلند دریافت کرد.

در این مدت عدم هماهنگی بین او و دفاعان تیم ملی باعث شد تیم ملی 4 پنالتی به حریفان خود بدهد و 4 گل از 8 گلی که ناصر حجازی دریافت کرد، از روی نقطه پنالتی بود و یک گل دیگر هم اتوگلی بود که توسط آندرانیک اسکندریان ثبت شد و درون دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفت.

ناصر حجازی در جام جهانی بدکار نکرد اما زیاد گل خورد که علتش چنان که گفتیم، ضعف هماهنگی بین او و مدافعان و اشتباه اسکندریان در ثبت گل علیه تیم ملی خودمان بود.

مرحوم ناصر حجازی در 2 مقطع دیگر در مقدماتی المپیک و جام ملتهای 1980 بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان بود و آخرین حضور ملی او در زمانی که 30 سال و 9 ماه داشت اتفاق افتاد و در بازی ایران و کویت در روز 4 مهر ماه 1359 او آخرین بازی خود را در تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *