بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز جنگ بزرگ بین دوقلوهای تیم ملی

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمکت‌نشینی مهدی طارمی در بازی با اروگوئه یکی از سورپرایزهای کارلوس کی‌روش بود که باعث سوالات فراوانی شد. ستاره ایرانی پورتو البته از دقیقه 69 وارد زمین شد و گلزنی هم کرد اما غیبتش در ترکیب اصلی نشان داد که شاید کی‌روش قصد دارد از میان او و آزمون یک نفر را در ترکیب اصلی قرار دهد.

در جام جهانی 2018 سردار مهاجم نوک بود و طارمی به عنوان وینگر چپ بازی می‌کرد اما کی‌روش مقابل اروگوئه ترجیح داد از تربی در سمت چپ استفاده کند که او هم با نمایشی خوب پاسخ اعتماد سرمربی پرتغالی را داد.

اگر کی‌روش بخواهد از تربی در ترکیب اصلی استفاده کند و با یک مهاجم تیمش را به زمین بفرستد آن موقع بین سردار آزمون و مهدی طارمی رقابت شدیدی برای حضور در ترکیب اصلی شکل خواهد گرفت. در حال حاضر طارمی با توجه به عملکرد درخشان در پورتو و هم‌چنین گلزنی مقابل اروگوئه شانس بیشتری نسبت به دوست صمیمی خود دارد ولی باید دید تا جام جهانی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: ملاقات دوستانه کی‌روش با دشمن تیم قدیمی‌اش!/عکس لبخند رضایت کی‌روش در کنار بزرگ‌ترین حامی‌اش/عکس تماس کارلوس کی‌روش با دراگان اسکوچیچ!

258 258

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *