بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کولوسفسکی: خروج از یوونتوس بهترین تصمیم من بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۳

دیان کولوسفسکی به وضوح کار کردن با کونته را به الگری ترجیح می دهد.

طرفداری | به گزارش گل ایتالیا، دیان کولوسفسکی پس از ترک یوونتوس به تاتنهام پیوست و زیر نظر کونته به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس تبدیل شد. کولوسفسکی که بخش زیادی از فرم خوبش را به سرمربی اش مدیون است، از تفاوت های میان الگری و کونته می گوید و از تصمیمش مبنی بر ترک یوونتوس راضی به نظر می رسد. 

من هیچ وقت خودم را تغییر ندادم، همان ذهنیت سابق را دارم، ذهنیتی که می گوید به زمین برو و نهایت تلاشت را انجام بده. در یوونتوس اما این ذهنیت برایم کارساز نشد، با وجود تمام تلاش هایی که انجام دادم. در یوونتوس مشخصا احساس خیلی خوبی نداشتم، به چندین دلیل؛ وقتی که متوجه می شوید اوضاع سخت و دشوار شده و هیچ چیز مطابق انتظار پیش نمی رود، تغییر دادن جو و وضعیت کار آسانی نیست. خروج از یوونتوس بهترین تصمیمی بود که می توانستم بگیرم. 

در انگلیس اوضاع فوق العاده ای دارم، اینجا همه چیز بهتر است، هم داخل و هم خارج از زمین. حالا با ذوق و شوق در زمین حاضر می شوم و برای بردن بازی می کنم. در تاتنهام وضعیت فیزیکی ام فرق کرده و این به لطف تمرینات بدنسازی ام است. هر روز تمرینات زیادی انجام می دهیم، بهتر از روزهایم در ایتالیا. از این که تحت هدایت کونته بازی می کنم بسیار خوشحالم، هیچ آدمی ندیدم که اندازه کونته انگیزشی باشد؛ زمانی که او با شما حرف می زند، راحت به درون قلبتان راه پیدا می کند. 

تفاوت های میان کونته و الگری؟ راستش را بخواهید تفاوت آنها از زمین تا آسمان است؛ برای هر دوی آنها به خاطر دستاوردهایشان احترام زیادی قائل هستم اما ایده و نگرش فوتبال این دو سرمربی کاملا تفاوت دارد. از وقتی به تاتنهام آمدم دنیا برایم تغییر کرد.  

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *