بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه اصرار و انکار درباره نکونام و تیم ملی فوتبال

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶

با وجود پاسخ منفی فولاد خوزستان، فدراسیون فوتبال کماکان پیگیر شروع همکاری با جواد نکونام است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از ابتدای حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، نام کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد. 

بعد از اینکه کی‌روش هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت نام جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی وی مطرح شد. مهدی تاج در اولین نشست خبری خود این موضوع را تایید و اعلام کرد ما بی دلیل چنین مربی را به عنوان دستیار کی‌روش انتخاب نکردیم.

طبیعتاً باشگاه فولاد که بازیکنان زیادی جذب کرده و قصد دارد در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد، تمایلی ندارد که سرمربی خود را از دست بدهد. گرشاسبی چندین مرتبه پاسخ منفی نکونام را در رسانه‌ها اعلام کرده و هر بار 2 عضو اصلی هیات رییسه فدراسیون فوتبال (منصور قنبرزاده و محمدمهدی نبی) که از یاران تاج محسوب می‌شوند، از ادامه تلاش‌ها برای ادامه همکاری با نکونام خبر دادند.

در جدیدترین اظهار نظر شب گذشته منصور قنبرزاده این درخواست را دوباره تکرار کرد و با ملی خواندن آن، خواستار حضور جواد نکونام شد. 

از طرفی خود نکونام هم خیلی مایل به این موضوع نشان نمی‌دهد. با این حال درخواست رسمی کی‌روش( مقابل رسانه‌ها در تمرین ملی پوشان) و پیگیری از سوی فدراسیون فوتبال، شاید نکونام را قانع کند که به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در جام جهانی قطر فعالیت کند. 

با این وجود تا این لحظه ماجرای شروع همکاری نکونام و تیم ملی، با اصرار فدراسیون فوتبال، انکار فولاد خوزستان، همراه بوده است! البته نباید فراموش کرد که جواد نکونام تحت قرارداد فولاد است و برای شروع همکاری با تیم ملی نیازمند رضایتنامه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *