بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاظمینی: باید مقابل آلومینیوم برنده شویم/ از چمن ورزشگاه قایقران اطلاعی ندارم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶

بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می‌گوید از وضعیت چمن ورزشگاه قایقران و کارهایی که برای اصلاح آن قرار است انجام شود، اطلاعی ندارد.

مسعود کاظمینی در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: در مدت تعطیلی لیگ برتر سعی کردیم میزان هماهنگی تیم را افزایش بدهیم و نقاط قوت تیم را تقویت کنیم. در این مدت 2 بازی دوستانه داشتیم و در هر دو مسابقه برنده شدیم.

وی افزود: ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم مقابل آلومینیوم برنده باشیم و اولین بردمان در فصل جاری لیگ برتر ثبت شود. امسال همه بازی‌ها سخت است و ما هم مهمان رقیب هستیم. با این وجود ما ملوان هستیم و در جریان مسابقه نشان دادیم چقدر توانمند هستیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان ادامه داد: هدف اول ما ارائه بازی تماشاگرپسند ودر ادامه کسب نتیجه خوب مقابل آلومینیوم است. آلومینیوم تیم خوب و محترمی است اما ما به دنبال پیروزی هستیم تا دل هواداران ملوان شاد شود.

کاظمینی در پاسخ به این سوال که آیا  وضعیت چمن ورزشگاه شادروان قایقران اصلاح شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه در زمین حسن رود انزلی تمرین می‌کنیم، اطلاعی از وضعیت ورزشگاه قایقران نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *