بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب! / یخچالی برگشت یا برگشت خورد؟!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۹

ملی‌پوش بسکتبال ایران حالا که به لیگ برتر کشور برگشته، اعلام کرده دیگر مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد.

به گزارش طرفداری، بهنام یخچالی، یکی از غایبان بزرگ تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی بود. او به همراه ارسلان کاظمی و حامد حدادی کاپیتان تیم ملی، آسمان‌خراش‌ها را در دیدار مهم مقابل استرالیا همراهی نکردند.

این بازی به دلیل حضور در خانه «کانگوروها» که یکی از ابرقدرت‌های بسکتبال محسوب شده و رتبه سوم برترین تیم‌های جهان بعد از آمریکا و اسپانیا را در اختیار دارند، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. شاگردان سعید ارمغانی مقابل استرالیا شکست سنگین 98 بر 68 را متحمل شدند و به ایران بازگشتند.

با این وجود یخچالی ترجیح داد میتل دوچر، تیم باشگاهی خود در بوندسلیگا را همراهی کند و از آلمان شاهد شکست تیم ملی کشورش باشد، اما خیلی زود خبر جدایی ملی‌پوش ایران منتشر شد و او اروپا را به مقصد ایران و تیم شهرداری گرگان ترک کرد.

حالا بهنام یخچالی اعلام کرده دیگر مشکلی برای همراهی با تیم ملی بسکتبال در پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی ندارد.

او در این باره اظهار داشت:

اگر قرار بود در تیم باشگاهی خود بازی کنم، شرایط سخت بود و این احتمال وجود داشت که نتوانم تیم ملی را همراهی کنم، اما در این شرایط دیگر مسئله خاصی نیست، چرا که در ایران بازی می‌کنم و از این بابت مشکلی به وجود نخواهد آمد.

گارد تیم ملی بسکتبال ایران در این خصوص به ایرنا گفت:

بعد از پنجره چهارم جام جهانی به دلیل اینکه با تیم باشگاهی خود قرارداد داشتم، راهی آلمان شدم، اما شرایطی وجود داشت که در نهایت درخواست جدایی دادم. با توجه به اینکه این درخواست از سوی من ارائه شده بود باید ضرر و زیان می‌دادم تا این جدایی صورت پذیرد که این مسئله هم انجام شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی باید روزهای ۲۰ و ۲۳ آبان‌ماه در تهران به مصاف چین و استرالیا برود و کار بسیار سختی برای صعود دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *