بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باز هم داورزنی، باز هم بازنشستگی / رئیس فدراسیون والیبال رفتنی نیست!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۸

برای چندمین بار در سال‌های اخیر، شایعه کناره‌گیری اجباری محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال منتشر شده است.

به گزارش طرفداری، محمدرضا داورزنی سال 1385 جای محمدرضا یزدانی خرم را در رأس فدراسیون والیبال گرفت و به مدت 11 سال این سمت را بر عهده داشت. دوران ریاست 17 ساله یزدانی خرم با حضور مربیان خارجی، تمرکز بر استعدادیابی و شکوفایی این رشته ورزشی در ایران همراه بود و داورزنی کوشید این مسیر را ادامه دهد.

دی‌ماه سال 1396 داورزنی جای خود را به احمد ضیایی داد، اما سال 1398 بار دیگر در قامت رئیس فدراسیون والیبال بازگشت. او از جمله مدیرانی بوده که همواره با مسئله بازنشستگی و تمدید مأموریت دست به گریبان بوده، اما در آخرین لحظات، عمر ریاست خود را تجدید کرده است.

حالا بار دیگر و پیش از پایان دوران چهار ساله ریاست داورزنی، شایعه بازنشستگی او مطرح شده و برخی رسانه‌ها از کناره‌گیری اجباری او خبر داده‌اند.

چنانچه تسنیم گزارش داده محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال بازنشسته محسوب می‌شود و درخواست او برای تمدید حضورش در فدراسیون والیبال مورد موافقت قرار نگرفته، بدین ترتیب او باید فدراسیون والیبال را ترک کند و جای خود را به فردی دیگر دهد.

در ادامه این گزارش آمده پروسه اداری موضوع در حال سپری و کارهای نهایی آن در حال انجام شدن است. از مدت ریاست چهار ساله داورزنی، حدود یک سال و دو ماه باقی مانده اما او طبق قانون دیگر نمی‌تواند در فدراسیون والیبال حضور داشته باشد.

با این وجود ورزش3 به نقل از شخص داورزنی نوشته:

بهتر است فرصت در فدراسیون والیبال به جوان‌ترها داده شود و او برنامه بلندمدتی برای حضور در این نهاد ندارد.

همچنین گفته شده پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز هیچ دستوری به فدراسیون والیبال مبنی بر کنار گذاشتن داورزنی ابلاغ نشده است.

به نظر می‌رسد برخلاف شایعات مطرح شده، داورزنی 62 ساله حداقل تا پایان دوران ریاست 4 ساله خود در فدراسیون والیبال بماند و شاید رئیس جدید از دل انتخابات سال 1402 بیرون بیاید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *