بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی اروگوئه: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۰۴

با وجود شکست اروگوئه مقابل تیم ملی کشورمان، سرمربی رقیب ایران از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو آلونسو پس از شکست یک بر صفر تیم ملی اروگوئه مقابل ایران اظهار داشت: فراتر از نتیجه و اینکه همه ما دوست داریم پیروز شویم، چیزهایی در مجموع کار و موقعیت‌های ایجاد شده تیم دیدم که باعث آرامش من شد. تیم‌های زیادی هستند که می‌توانند مقابل شما اینگونه بازی کنند و این به پیشرفت بازی و شرایط ما بستگی دارد. وقتی حریف جلو می‌افتد، باید با چنین شرایطی روبه‌رو شویم.

وی با ابراز رضایت از بازیکنانی که برای اولین بار به میدان می‌رفتند، تصریح کرد: دیداری بود که می‌توانستیم بازیکنان را در پُست‌های غیرتخصصی ببینیم و راه‌های گلزنی مختلف را امتحان کنیم. لازم است تا در برخی جنبه‌ها پیشرفت کنیم، اما تحرک، تبادل توپ و کارهای ترکیبی زیادی در میان هافبک‌ها دیدم.

سرمربی اروگوئه درباره شرایط رونالد آرائوخو گفت: ما بیشتر از آنچه که دیدیم، نمی‌دانیم. او از ناحیه پای راست احساس ناراحتی کرد و همین باعث شد نتواند به بازی ادامه بدهد. در ساعات باقیمانده شرایط را بررسی می‌کنیم و باید ببینیم که می‌توانیم ارزیابی جدیدی داشته باشیم یا خیر. ما گودین، خیمنس و کواتس را همراه خودمان نداشتیم. آرائوخو در دیدار با پاناما هم به‌عنوان مدافع وسط بازی کرده بود و فرصت داشتیم او را دوباره ببینیم.

 

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *