بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک ناگهانی به تیم ملی؛ یک مربی رسما خداحافظی کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۲۰

ملی‌پوشان فوتسال ایران در شرایطی طی روزهای اخیر و سپری کردن تورنمنت تایلند، تمرینات خود را در تهران پشت سر گذاشتند و آماده جام ملت‌های آسیا شدند که روز جمعه دو اتفاق مهم در اردوی تیم تحت هدایت وحید شمسایی رخ داد و منجر به ایجاد حواشی شد.

پس از اینکه خبر رسید وحید شمسایی روی نام محمدرضا سنگ‌سفیدی قلم قرمز کشیده و کادر فنی تیم ملی فوتسال به شکل عجیبی عنوان کرده این بازیکن به دلیل مصدومیت  قادر به بازی در جام ملت‌های آسیا نیست، حالا یکی از مربیان شناخته شده هم قبل از سفر به کویت قطع همکاری خود را اعلام کرد.

مصطفی نظری، ستاره سال‌های نه چندان دور فوتسال ایران و دروازه‌بان سابق تیم ملی که پس از سرمربیگری وحید شمسایی به‌عنوان یکی از دستیاران وی معرفی شده بود، قبل از جام ملت‌های آسیا از اردوی تیم ملی رفت.

این مربی خوش اخلاق که انگیزه خاصی در نخستین تجربه حضورش در کادر فنی تیم ملی فوتسال داشت و در تمرینات پرتلاش ظاهر شده بود، بنابر دلایلی که فعلا بازگو نکرده، از همکاری با وحید شمسایی همبازی سابق خود منصرف شده و همراه تیم ملی فوتسال به کویت نخواهد رفت.

این دو اتفاق مهم(خط خوردن محمدرضا سنگ‌سفیدی و قطع همکاری مصطفی نظری) یک روز قبل از سفر تیم ملی فوتسال به کویت، بدون تردید می‌تواند برای شمسایی مشکل‌ساز شود و اردوی تیم او را تحت الشعاع قرار بدهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *