بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام کارلوس کی‌روش بعد از بازی با اروگوئه/ من هم به دنبال صعود به دور دوم جام جهانی هستم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۸

تغییر استراتژی از سوی کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران در بازی با اروگوئه مشهود بود چرا که تیم ملی با شیوه ۱-۴-۱-۴ به میدان آمد در حالی که تیم ملی قبلا با هدایت کارلوس کی‌روش با شیوه ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کرد و ایده اش برای گلزنی تنها دفاع و ضد حمله بود. اما در بازی امشب دیدیم که تیم ملی گاهی از بالا پرس می‌کرد و در پی توپ گیری بود و برای به چالش کشیدن دروازه تیم حریف روی بازی ترکیبی هم تاکید داشت.

کارلوس کی‌روش به خوبی متوجه شده انتظار از تیم ملی در ایران بالا رفته است و دیگر تنها صعود به جام جهانی ایرانی ها را راضی نخواهد کرد.

سرمربی تیم ملی در همین فرصت کم حضور درتهران متوجه شده تماشاگران تیم ملی دوست دارند تیم ملی برای اولین بار راهی دور دوم جام جهانی شود و این اتفاق تاکنون در فوتبال ایران رخ نداده است.

تیم ملی کارلوس کی‌روش در بازی با اروگوئه را شجاع تر از همیشه دیدیم. تیمی که برای رسیدن به کسب سه امتیاز تهاجمی بازی کرد و موقعیت های متعددی را روی دروازه حریف خلق کرد و در نهایت گلی هم که به ثمر رساند روی یک کار ترکیبی بود.

دفاع و دفاع از سوی تیم ملی ممنوع شد. کی‌روش هم می‌خواهد مثل اسکوچیچ به دنبال صعود به دور دوم جام جهانی باشد. او امشب این پیام را به همه تماشاگران تیم ملی مخابره کرد. 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *