بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پولیشیچ، آسنسیو و گریزمان در رادار یوونتوس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۴

بیانکونری در تلاش است تا در هزینه ها صرفه جویی کند و هزینه ها را کاهش دهد، زیرا جلسه امروز هیئت مدیره تایید کرد که باشگاه باید هزینه های خود را مهار کند.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس به دنبال بازیکنان آزاد و باتجربه ارزان‌تری برای تقویت تیم خود است، از جمله آنتوان گریزمان، مارکو آسنسیو و کریستین پولیشیچ.

این کار با رویکردی دوگانه انجام می‌شود، بیانکونری قصد دارد بازیکنان جوان بیشتری را از آکادمی به تیم اصلی بیاورد و همچنین با نقل و انتقالات رایگان، بازیکنان با تجربه را ارزان‌تر به دست بیاورد.

آنخل دی ماریا و پل پوگبا نمونه های این فصل بودند، در حالی که گاتزتا دلو اسپورت به گزینه های مشابه بیشتری در آینده اشاره می کند.

این شامل گریزمان ملی پوش فرانسوی 31 ساله می شود که در سال 2021 با قراردادی قرضی دو ساله با اختیار خرید از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، اتلتی ظاهر خود را نسبتاً تحت کنترل نگه می دارد زیرا آنها نمی خواهند این گزینه را به تعهد خرید تبدیل کنند. آسنسیو با استعداد رئال مادرید تا ژوئن 2023 قرارداد دارد و تابستان امسال تنها 4 بازی رقابتی انجام داده است.در مورد پولیسیچ، این ملی پوش آمریکایی توسط چلسی به مبلغ 64 میلیون یورو خریداری شد، اما قرارداد او در ژوئن 2024 به پایان می رسد و او دستور نوک زدن در استمفورد بریج را کنار گذاشته است.

سایر مناطقی که نیاز به بهبود دارند، دفاع چپ است، نگه داشتن گریمالدو، مدافع چپ بنفیکا و سرخیو رگیلون متعلق به تاتنهام گزینه های یوونتوس هستند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *