بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلسه امروز هیئت مدیره یوونتوس در مورد آینده الگری نخواهد بوبد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۵

اعضای هیئت مدیره یوونتوس امروز درباره امور مالی باشگاه صحبت خواهند کرد، اما گزارش ها در ایتالیا نشان می دهد که آینده ماسیمیلیانو آلگری در دستور کار نیست.

طرفداران | مدیران بیانکونری امروز در کونتیناسا گرد هم می آیند تا در مورد مسائل مالی باشگاه صحبت کنند و انتظار می رود این باشگاه سری آ ضرر 250 میلیون یورویی برای فصل 2021-2022 را اعلام کنند. انتظار می رود آنها سندی را با به روز رسانی در مورد برنامه صنعتی و سناریوها و خطرات آینده برای سال آینده منتشر کنند که به طور اجتناب ناپذیری با نتایج تیم در زمین به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا مرتبط است.

یوونتوس در دو بازی ابتدایی خود در اروپا در این فصل شکست خورد و اگر در این فصل نتواند از مرحله گروهی فراتر رود، بیش از 20 میلیون یورو را از دست خواهد داد.

معتبرترین رسانه های ایتالیایی، از جمله اسکای اسپورت ایتالیا، اصرار دارند که اعضای هیئت مدیره یوونتوس امروز درباره آینده مکس الگری در این باشگاه صحبت نخواهند کرد.

آندره آ آنیلی پس از شکست 1-0 یوونتوس مقابل مونتزا در روز یکشنبه، اعتماد خود را به سرمربی 55 ساله یوونتوس، مکس الگری تایید کرد. با این حال، باشگاه انتظار دارد در 12 بازی آینده قبل از تعطیلات جام جهانی نتایج بهتری کسب کند. بیانکونری از 9 بازی ابتدایی خود در تمام رقابت های این فصل تنها دو برد را به دست آورده اند و در سه بازی شکست خورده اند.

قرارداد سالیانه 7 میلیون یورویی الگری در استادیوم آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می رسد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *