بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوناس هوفمان: تیم ملی آلمان می‌خواهد دوباره به صدر جهان بازگردد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸

تیم ملی آلمان در لیگ ملت‌های اروپا از گروه (C)، امروز از ساعت 22:15 به وقت تهران باید به مصاف مجارستان برود و در بازی دیگر خود در این گروه، روز دوشنبه باید به مصاف تیم ملی انگلیس برود.

 طرفداری | در جام جهانی 2022 قطر نیز تیم ملی آلمان در گروه (E) با تیم‌های ملی اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا هم گروه شده است. حال در آستانه بازی مقابل تیم ملی مجارستان، یوناس هوفمان درباره اهداف‌شان در جام جهانی صحبت کرده است. هوفمان 30 ساله که توانایی بازی در پست‌های وینگر، وینگ بک و دفاع راست را دارد، توانسته خود را به عنوان یکی از مهره‌های اصلی ترکیب هانسی فلیک تبدیل کند. به نقل از (GGFN)، هوفمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل مجارستان در مورد جاه طلبی خود و تیم ملی آلمان در جام جهانی پیش رو گفت:

به عنوان تیم ملی فوتبال آلمان، ما همیشه برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. شش تا هشت تیم هستند که این هدف را دارند. این یعنی فوتبال در بالاترین سطح بسیار فشرده‌ و نزدیک‌تر شده است. حتی کشور‌های کوچک هم می‌توانند کشور‌های بزرگ‌تر را شکست دهند. چیزی که تا همچین چند وقت پیش، قابل تصور نبود. این هیجان انگیز است اما ما می‌خواهیم به صدر جهان بازگردیم.

   

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *